Skip to main content

hallo beste allen

ipv een vraag over het verhogenĀ heb ik een vraag over het verlagen. Ben al jaren klant bij kpn en 1 van onze abonnementen verloopt 26 juni en wordt verlengd van een hussel naar een sim only voor 1 jaar a 21 euro. Vandaag zat ik door mijn kpn app te struinen en ontdekte dat ditzelfde aanbod sim only ineens aangeboden wordt voor 18 euro. Ik heb de nieuwe sim O vorige week bestelt. Betreft een 1 jarig 10GB onbeperkt bellen abo. Ligt het nu aan mij of is dit gebruikelijk bij KPN? Voel me toch op de een of andere manier beetgenomen.Ā 

vriendelijke groet

kpn gebruiker

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Tja. Je maakt altijd gebruik van de mogelijkhedenĀ op het moment van bestellen. Dus als je bv al 3 maanden van te voren verlengt, dan loop je het risico een betere aanbieding later te missen.

Wel 1 dingetje. Als je bestelling nog geen 14 dagen geleden is kan en mag je deze nog annuleren.

En misschien dan tegen de einddatum, of daar overheen, pas een nieuw abonnement regelen? Of niet. Want als je huidige gewoon bevalt kan dat nog jaren doorlopen. Mijn vorige abonnement liep 8,5 jaar. En mijn huidige inmiddels 2 jaar + 1 maand.


En zijn de abonnementen echt geheel gelijk kwa bellen en internet?

Beide gelijk kwa tijd dus 1Ā of 2 jaar en beide dezelfde kortingen?


@PeterGĀ klopt, ik had ook gelezen dat dit binnen 14 dagen nog geannuleerd kan worden.

bedankt voor je reactie.

Ā 

@Roos79Ā  De abonnementen zijn identiek aan elkaar. Precies hetzelfde.

thx voor reactie


Ja ... door de jaren heen worden abonnementen steeds goedkoper. Dat het nu ook weer gebeurt is,Ā daar is niets vreemd aan toch? Goede leer voor de volgende keer: niet verlengen voordat je abonnement echt afgelopen is. Anders heb je een "duur" abonnement op het moment dat het daadwerkelijk start. En nog een tip: nadat je afgesloten hebt niet meer op de KPN site kijken naar prijzen. Want ja, je ziet later altijd wel iets wat je ook wel had willen hebben. Maar daar heb je niets aan, want je zit nu weer voor 2 jaar vast.


@Nick83Ā Die 3ā‚¬ verschil p/m overleef ik wel. Mijn eega zei ook al: Ā te snel gekocht. Maar omdat we al heel wat jaartjes bij kpn kopen, dacht ik, pak n jaartje sim o en wacht tot sept voor de apple 14. Tuurlijk kan ik goedkoperĀ naar simyo of budget kaart of 50+ maar laat ik t op geĆÆrriteerde gemakzucht houden. Dank voor reactie


pak n jaartje sim o en wacht tot sept voor de apple 14

Dan had je mijns inziens toch beter gewoon je bestaande abo tot die tijd kunnen laten doorlopen. Dat wordt na de aflosperiode automatisch sim only. Wel tegen de prijs die je er al voor betaalt exclusief de tel.aflossing.


pak n jaartje sim o en wacht tot sept voor de apple 14

Dan had je mijns inziens toch beter gewoon je bestaande abo tot die tijd kunnen laten doorlopen.Ā 

Misschien. Maar waarom niet even een nieuw sim-only als dat goedkoper is?Ā Het is alleen een beetje onzin om dat nu al te doen voor 26 juni.

Houd ook in het achterhoofd dat hetĀ misschien nog wel een paar maanden extra duurt voordat die nieuwe appel rijp is.Ā En al zou die wel in september al leverbaar zijn, dan zou ik zeggen: wacht tot december.

Dan zijn er allicht leuke acties, met korting en cashback enzo. Of gratis oorpluggen. Anders opentĀ @hoegaathetĀ in december weer een nieuw topic met: Ik heb in september dat toestel gekocht voorĀ 1400 euro, en nu is die 200 euro goedkoper! Hetzelfde als dit topic dus šŸ˜‰


@Nick83Ā Wie weet wacht ik ook wel. En over n nieuw topic, houdt je van de straat, of niet?Ā