Skip to main content

Ik heb vorige week mijn 2e telefoon abonnement verlengt maar nu heb ik geen akkoord ontvangen denk. Ik had de tel. al binnen moeten hebben. Als ik in mijn app kijk kan ik pas weer verlengen in 2037 dus denk dat er ergens iets fout is gegaan. 
 

ik hoor graag van jullie! 
 

Groetjes Thijs 

Goedemorgen @Thijsbaard en welkom hier op ons forum :)

Hopelijk weet je inmiddels waar je aan toe bent maar mocht dat onverhoopt niet zo zijn dan kijk ik het natuurlijk graag even voor je na! Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Ik heb ook vorige week mijn abonnement verlengd en mijn pakket met telefoon is kwijtgeraakt bij postnl, dus ik heb niets ontvangen. Toen ik vandaag keek kon ook ik pas in 2037 verlengen… 🤔

 


Ik heb vandaag verlengd en ook bij mij staat nu dat ik pas in 2037 weer kan verlengen 

kan dit aangepast worden ?? Niet dat dit straks problemen geeft wanneer ik weer wil verlengen na 2 jaar ?!


Wanneer je abonnement echt ingaat wijzigt dit in het juiste


Ik heb vandaag verlengd en ook bij mij staat nu dat ik pas in 2037 weer kan verlengen 

kan dit aangepast worden ?? Niet dat dit straks problemen geeft wanneer ik weer wil verlengen na 2 jaar ?!

Hoi @Anouk89, als je vandaag hebt verlengd dan kan het heel goed kloppen dat je nu als verlengdatum het jaar 2037 te zien krijgt. Zodra je nieuwe abonnement ingaat, zul je het juiste jaartal te zien krijgen! Hopelijk heb ik je hier gerust mee kunnen stellen :)