Skip to main content

Ik heb deze maand mijn contract verlengt. Heb nu een deel van mijn data gekregen. Ik heb 5 gb en dubbel zoveel data. Nu heb ik al wel zoveel verbruikt dat ik op de helft zit. Ik had hiervoor ook 5gb en dubbel data en mijn factuur zegt dat ook. Toch krijg ik maar iets van rond de 8650 data.... volgens mij klopt dat niet.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen en welkom op het forum @Maddie2021. Als je nieuwe abonnement ingaat na de eerste dag van de maand krijg je de bundels van die maand naar rato. Je hoeft dan ook uiteraard niet een gehele maand van de 1ste tot de 30ste/31ste te betalen. Ook de abonnementskosten worden namelijk naar rato berekend. 


Dank voor je reactie. Dat dacht ik ook aan de hand van het aantal mb's. Alleen toen ik mijn factuur zag betaal ik toch voor een volle maand nog mijn oude tarief. Vandaar dat ik dat raar vind. Het verbruikte aantal mb's lijkt namelijk ook meegenomen vanaf 1 juni…

Volgens mij klopt het dus ergens niet. 


Zoals je aangeeft is jouw oude abonnement nog in rekening gebracht voor de gehele maand, dat wordt nog weer gecorrigeerd op de volgende factuur, die van de maand juli. Dus het klopt allemaal precies qua databundel en qua abonnementsbetaling wordt het allemaal rechtgetrokken op de factuur van juli.Â