Skip to main content

Goedendag,

ik heb vandaag een nieuwe telefoon besteld maar na de bestelling blijkt dat een eerdere adres wijziging via de chat niet volledig is doorgevoerd.

het factuuradres was wel gewijzigd maar het thuis adres nog niet.

nu wordt het pakketje dus naar mijn oude adres gestuurd.

Kan ik dit nu nog wijzigen?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik denk dat je beter even kunt bellen met 0800-0402 om te annuleren of per telefoon je adreswijziging door te voeren.


gebeld, helaas niks meer mogelijk, niet annuleren en het adres is niet meer te wijzigen.

Nu hopen dat de bezorger alert is en het pakje niet af geeft zonder de juiste legitimatie.

dan wordt het terug gestuurd en kan ik over ongeveer 1 week het opnieuw bestellen geven ze aan.


Misschien een idee om de nieuwe bewoners te bellen of via vrienden/familie in kennis te stellen?


Hoi @robke22

Welkom op het KPN Forum. Erg onprettig dat de verlenging op je oude adres is aangevraagd, waardoor ook het toestel waarmee je verlengd hebt daar naartoe verstuurd wordt. Wij versturen een toestel alleen naar het adres waarop de aansluiting geregistreerd is, dit is ter voorkoming van fraude. Na bestelling je adres nog wijzigen, is helaas niet mogelijk. Op het moment dat het toestel nog niet verstuurd is, kan de verzending nog geannuleerd worden. Ik begrijp dat de bestelling inmiddels verzonden was, de levering is dan niet meer tegen te houden. 

Voor de aflevering van het toestel, moet getekend worden voor ontvangst. Er mag door een ieder op het ontvangstadres getekend worden, degene die het pakketje aan de deur aanneemt, hoeft zich dus niet te legitimeren. Mislukken de afleverpogingen (bijvoorbeeld omdat er niemand thuis is), dan zal het pakketje naar een PostNL servicepunt bij het oude adres in de buurt gestuurd worden, in dat geval zou jij het daar kunnen ophalen. Daarbij moet je je wel legitimeren als ontvanger.

Als je dat nog niet gedaan hebt, kan je zoals @Jeroen Ruiter aangeeft inderdaad het beste even contact op proberen te nemen met de nieuwe bewoners, of zij het pakketje voor je in ontvangst nemen of weigeren, zodat het geretourneerd wordt.

Mochten er nog vragen over zijn of als ik je ergens bij kan helpen, laat het gerust weten. Kun je dan ook je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je abonnement opzoeken. 


Al opgelost,  bewoners geweigerd en zelf bij ophaal punt opgehaald. 


Top! Bedankt voor het laten weten. Veel plezier met je nieuwe toestel!


Reageer