Skip to main content

Ik wil/ kan mijn abonnement verlengen. Nu is er een korting op de Samsung S10 en daar wil ik gebruik van maken. Ik vul al mijn gegevens in en doorloop alle stappen en vervolgens "bestelling bevestigen” het beeld verdwijnt en ik kan weer van voren af aan beginnen zonder dat vermeld wordt wat er aan de hand is. Er komt maandelijks meer geld binnen dan in 2017 en de nieuwe abonnementskosten zijn ook lager…...Waarom krijg ik geen melding waarom ik blijkbaar word afgewezen. Ik heb al sinds 1997 mobiele telefoon van de KPN…..of wil men dat ik naar een andere provider ga? Kan men ook op een fatsoenlijke manier vertellen lijkt mij….

Vr.Gr. H.Leive.

Niemand??


Goedenavond @harry49, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Verlengen zou inderdaad niet zo moeilijk moeten gaan zoals jij het omschrijft. Ik ga er vanuit dat je wel gewoon verlengbaar bent? Dat zou namelijk een reden kunnen zijn dat het steeds afketst. Je geeft aan dat het misschien zou kunnen komen door het toestelkrediet. Indien dat het geval is, zou je hier bericht over moeten krijgen via e-mail. Dit komt enkele dagen later. Kan je aangeven of je hier iets over ontvangen hebt?

Zo niet, dan kijk ik graag met je mee. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Tot slot, op het Forum werken we op basis van de volgorde van binnenkomst. Soms kan het 2-3 werkdagen duren voordat je hier antwoord op krijgt. Dus verwacht je een snelle reactie? Dan kan je het beste even bellen met 0800-0402.


Dag Susan,

Alles staat al op mijn forumprofiel, en ik heb gebeld met dat nummer en het heeft te maken met de BKR registratie dacht ik. Die dame was wat moeilijk te verstaan….. Dit abonnement loopt tot 1 oktober en ik mag verlengen. Maar ik vind het vreemd dat ik geen melding krijg waarom, wij hebben alles van KPN en dus had ik wel een reactie verwacht op die aanvraag. Sorry dat ik wat ongeduldig leek….


@harry49 ik zie geen dingen zoals een onbetaalde factuur dat een verlenging zou tegenhouden.. Heb je op de website ook gekeken wat jouw maximale krediet zou kunnen zijn? Indien dat voldoende is, dan gaat er toch iets mis.

Kan je, via een privébericht, aangeven welk abonnement je wil inclusief wel toestel en maandelijkse kosten (dus afbetaling toestel maandelijks en welk bedrag in 1 keer)? En daarnaast ook de gegevens die in onderstaande afbeelding staan? Dan kan ik kijken wat ik hier voor je in kan betekenen. Ik voer nog niks door hoor! Maar dan kan ik misschien achterhalen wat de reden is, als ik hetzelfde invoer als wat jij aan de voorkant invoert.

 


Ik heb op de website gekeken en ik krijg dit bericht:  Goed nieuws!

Met de gegevens die je hebt ingevuld heb jij voldoende bestedingsruimte en kun je iedere telefoon bestellen die je wilt. Tijdens de bestelling zijn wij verplicht een BKR-check te doen, die dit resultaat nog kan beĂŻnvloeden.

 

Ik ga het dus binnenkort weer proberen, tot zover bedankt voor de hulp, lukt het niet, weet ik je te vinden:grinning:


Fijn @harry49! Ik sta standby mocht je toch nog ergens een hobbel in de weg krijgen :wink:


Daar ben ik weer,

Vandaag weer geprobeerd mijn abo met een nieuw toestel te verlengen en ik dacht betaal ik €96,= bij maar na alles weer ingevuld te hebben kom ik weer terug bij het schermpje waar ik mijn telefoonnummer in moet vullen, ik krijg verder geen mededeling niet of waarom niet , niets…...Als de BKR het afwijst zou je toch een melding moeten krijgen lijkt mij? Of moet ik wachten tot mijn abo afgelopen is, en dan is waarschijnlijk de korting op de S10 ook voorbij, ik weet het niet meer….Of mogen AOW'ers niet meer meedoen?

Vr.Gr. H.Leive.


@harry49 dan kijk ik toch graag nog even mee. Ik zie hier geen melding van, dus zou je nog willen reageren op mijn vorige bericht over welke gegevens ik nodig heb hiervoor?


Reageer