Skip to main content

Had een abonnement bij Telfort van 18.50 euro per maand.

telfort is door KPN overgenomen , nu wil ik mijn abonnement verlengen weer voor 18.50 EUR maar zie op mijn fact 23.50 staan,

wij zijn verhuist en ik kan de adres gegevens ook niet veranderen

groet dick

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

U kunt beter niet verlengen en het gewoon door laten lopen. Als u verlengt, dan krijgt u feitelijk gewoon een nieuw KPN abonnement. En dat is duurder.


Goedemorgen @Drozendaal, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals Nick al aangeeft, wanneer je gaat verlengen dan wordt het een KPN abonnement. Het kan zijn dat je dan bepaalde voordelen verliest. Indien je hetzelfde abonnement wil behouden, dan raad ik aan om het gewoon door te laten lopen zoals het nu is. Of heb je al verlengd? Dan kan het zijn dat de voordelen er al afgehaald zijn.. 

Als de verlenging is doorgevoerd kan je pas een adreswijziging aanvragen. Je kan geen twee wijzigingen tegelijkertijd hebben staan namelijk. Dus gaat de verlenging ook pas later in? Dan kan je tot die tijd niks wijzigen helaas.

Indien ik hier nog bij kan helpen of iets kan nakijken voor je, dan hoor ik het graag. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer?


@Drozendaal ik heb helaas geen bericht meer van je gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Dag Susan , bedankt, ja ik wil graag mijn oude abonnement behouden dwz die van 18.50 euro, is toch een verschil van ongeveer 60 euro in het jaar , weet niet of jij dat kunt regelen? Zou mooi zijn☺️

Ik kon niet eerder reageren, en ik moest eerst weer het wachtwoord veranderen omdat ik met het oude geen toegang had, wilde hetzelfde wachtwoord gebruiken, en toen gaf hij aan dat ik hetzelfde niet kon invoeren, dus begrijp jij dat ik dat niet begreep😉

 

hartelijke groet Dick


@Drozendaal, een eventuele verlenging kan binnen 14 dagen teruggedraaid worden. Maar indien je alleen verhuisd bent en het abonnement verder niet gewijzigd is, dan ga ik er niet vanuit dat het verlengd is. Dan denk ik dat eventuele voordelen even stopgezet zijn, omdat de adressen niet meer overeenkomen. Maar ik zie helaas nog geen gegevens in jouw Forum profiel dus ik kan je hier nog niet bij helpen.. Zou je jouw profiel nog willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer (nieuwe adres bij de daarvoor bestemde vakjes en oude adres bij persoonlijke opmerkingen), klantnummer en 06-nummer?


Reageer