Skip to main content

Mijn KPN contractperiode van Internet en bellen had een einddatum van 211213. Ik ben dus vrij om te gaan, maar als ik nu wil blijven en een nieuw contract neem van

KPN internet 200 mbit, vaste lijn bellen ( behoud van eigen nummer) en Superwifi 

kan ik dan mijn bestaande email adressen houden en krijg ik de gratis wifi versterkers.

Ik betaal nu € 49,49 en de nieuwe situatie zou dan € 52,== worden

waarvoor ik dan 2x sneller internet heb.

Of moet ik eerst een jaar naar Ziggo om recht te hebben op bovenstaande.

Wie weet het?

Met vriendelijke groet Johan van poelgeest

De SuperWifi's zijn alleen voor nieuwe klanten. Dat bent u niet, dus u krijgt geen SuperWifi's. U kunt eerst een jaar naar Ziggo gaan ja, maar grote kans dat de actie met de gratis SuperWifi's over een jaar wel weer voorbij is.

U heeft geen tv bij KPN? Ik betwijfel of je dan bij Ziggo voordeliger af bent. Want bij Ziggo betaal je ook voor TV. Die levert volgens mij geen internet zonder tv.


Goedemiddag @OpaMisterC welkom terug!
​​​​​​@Nick83 zegt geldt deze actie helaas niet voor bestaande klanten. 
Onze nieuwe abonnementen zitten allemaal wat anders in elkaar dan die van 2012-2013. De makkelijkste manier om te kijken of een van de nieuwe abonnementen bij jou past is door hier telefonisch eens contact over op te nemen met ons op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen je huidige abonnement vergelijken met de nieuwe.

 

Mocht je thuis geen goed wifi hebben wil ik je trouwens de online wifimanager aanraden, hiermee moet je overal in huis goed wifi kunnen krijgen!


De wifimanager geeft geen oplossing ook al toegegeven door de KPN Ik had vroeger hele goede wifi tot mijn modem vervangen moest worden door een V10 . Daarna een stuk slechter dus. 


De wifimanager geeft geen oplossing ook al toegegeven door de KPN Ik had vroeger hele goede wifi tot mijn modem vervangen moest worden door een V10 . Daarna een stuk slechter dus. 

Ook niet als u de wifi manager ergens boven in huis doet? Waar u nog maar net een beetje wifi bereik hebt?


De wifimanager geeft geen oplossing ook al toegegeven door de KPN Ik had vroeger hele goede wifi tot mijn modem vervangen moest worden door een V10 . Daarna een stuk slechter dus. 

Wat voor een resultaat geeft de WiFi manager dan als je hem volledig doorlopen hebt?


Slecht en het gaf me recht op een gratis monteur . Daar heb ik voor bedankt die gaat me zo een bedrade oude wifi versterker aansmeren.


Oude Wi-Fi versterker??? Wat bedoelt u daarmee? 


Hoi @OpaMisterC als de wifimanager je een monteur aanbiedt is dat de beste manier om goed wifi in je huis te krijgen. Als deze constateert dat er wifi experia's nodig zijn kan hij deze ook gratis voor je installeren.


Oude Wi-fi versterker is voor mij nu inmiddels alles wat voor de nu nieuwe Super Wi-fi zit / zat. Het gaat er nu om dat nieuwe klanten er mee gelokt worden, terwijl de KPN voor “oude” klanten niets aanbied. (buiten € 50,== korting) En na meer dan 50 jaar een KPN aansluiting te hebben, begonnen als vaste telefoon en later het inbellen voor internet, heb ik wel enige ervaring. En dan op de vraag waarom ik bij de KPN blijf?  Vroeger kon je een website maken met ondersteuning en het is nu zuiver nostalgisch om die te laten bestaan.


Nieuwe klanten krijgen dus géén gratis Super WiFi, maar leveren de korting die ze normaal gesproken als nieuwe klanten krijgen in in ruil voor “gratis” SuperWiFi. Dus SuperWifi in plaats van korting, want net zoals alle andere providers geeft KPN éénmalig iets extra aan nieuwe klanten, net zoals jij dat ook gekregen hebt toen je klant bent geworden. Niets bijzonders dus.

Misschien betaal je voortaan liever elke maand 20 euro extra zodat men je ieder jaar opnieuw korting of een “gratis” cadeau kan geven?