Skip to main content

Goedemiddag. 

Misschien weten jullie antwoord op onderstaand. 

Ik kan/wil mijn abonnement verlengen bij KPN (sim only) maar nu wil ik eigenlijk dit nieuwe contract met een nieuw 06 nummer beginnen.

Is dit mogelijk, of moet ik huidig contract laten aflopen, opzeggen en nieuw abonnement afsluiten met nieuw nummer?

Alvast dank 

Groet wouter 

Hallo @wouter32 je kunt nu al een ander mobiel nummer aanvragen,ook via MijnKPN, dat gaat dan direct in en ben je definitief je oude nummer kwijt, dus weet goed wat je doet.

Verlengen hoeft niet, alleen als het voordeliger voor je is, anders gewoon zo laten, toch verlengen? Doe dat dan nadat je je nieuwe nummer hebt ontvangen.

Succes.

 

 


Hoi @wouter32 . Welkom op het forum.

Als je belt met 0800 0402 kunnen ze direct een nieuw nummer voor jou bestellen. 

@JanD  Bij mijn weten kan dit (nog) niet in MijnKPN. Mocht jij toch een manier gevonden hebben, laat even weten hoe!


Hoi @wouter32 . Welkom op het forum.

Als je belt met 0800 0402 kunnen ze direct een nieuw nummer voor jou bestellen. 

@JanD  Bij mijn weten kan dit (nog) niet in MijnKPN. Mocht jij toch een manier gevonden hebben, laat even weten hoe!

Hallo @Erwin_ , excuses, ik heb me niet duidelijk genoeg uitgedrukt t.o.v. @wouter32 , ik bedoelde te schrijven verlengen kan via MijnKPN en een ander nummer aanvragen via de telefoon.


Hoi @wouter32 . Welkom op het forum.

Als je belt met 0800 0402 kunnen ze direct een nieuw nummer voor jou bestellen. 

@JanD  Bij mijn weten kan dit (nog) niet in MijnKPN. Mocht jij toch een manier gevonden hebben, laat even weten hoe!

Hallo @Erwin_ , excuses, ik heb me niet duidelijk genoeg uitgedrukt t.o.v. @wouter32 , ik bedoelde te schrijven verlengen kan via MijnKPN en een ander nummer aanvragen via de telefoon.

Helemaal helder! Dankjewel.