Skip to main content

Ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengd en ook de bevestiging gekregen.

Daarbij ook het contract, maar kan hierin niet terug vinden dat de actie nu 10gb + 10gb gratis is.
Er staat alleen in Hussel 10GB & onbeperkt bellen/sms.

Ook bij extra diensten komt dit niet terug.

 

Via MijnKPN staat het er wel bij, maar niet in mijn contract?

Bij Hussel is er geen sprake van dubbele data volgens mij. Dit was onder de oude voorwaarden zo. Kan jij een screenshot van mijn KPN uploaden.


Er is inderdaad een aktie. Ik heb hier vaker gelezen dat het niet op de bevestiging staat maar dat het wel in het systeem staat.  Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur en kijkt het na voor je.


Het is gewoon besteld via KPN verleng website. Overigens als je nu een nieuwe sim only abonnement afsluit staat er ook bij 10gb + 10gb gratis.


Vul dan even je profiel aan zodat medewerkers weten met wie zij te maken hebben. Kunnen ze je een bevestiging geven.


Welkom op het forum @pijnapka. De actie is inderdaad 10GB + 10GB gratis. Het is hier op het forum al vaker voorbijgekomen zoals @Joep1965 aangeeft. In de bevestiging die je van ons ontvangt na het verlengen staat het inderdaad niet 😞. De extra gratis 10GB bundel staat wel in het systeem en zal ook in MijnKPN zichtbaar zijn.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!