Skip to main content

Ik heb de verlenging van mijn abonnement geprobeerd twee keer te annuleren. Het advies van de ks was dat ik het aan het de deur moest annuleren. Dit heb ik gedaan en het toestel is ook al geruime tijd retour binnen bij KPN. Ik heb 4 x gebeld met de KS (afdeling opzeggingen) en die geven aan dat het even duurt voordat mijn abonnement is teruggedraaid. Uiteindelijk heb ik toch een factuur ontvangen van €900 met toestelkosten en is tot op heden de verlenging  nog niet teruggedraaid. We zijn nu bijna drie weken verder en er nog steeds niks  gedaan. Ik blijf de service van kpn bizar vinden. Graag een oplossing hiervoor. 

Welkom op ons forum @Zakie.

Rot om te lezen dat je annulering zo stroef verloopt. Zo gauw de retourzending is verwerkt wordt de bestelling teruggedraaid en de factuur verrekend. Ik lees dat 't lang duurt en kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt  gedaan?


Al gedaan 


@Zakie Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. 

Ik zie dat vandaag het onderzoek naar de retourzending van je toestel is afgerond. De aanvraag is nu geannuleerd. Als het goed is heb je hier vandaag ook een e-mail over gekregen, klopt dat? Volgens mij is alles daarmee rond. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.


Hi Alexandra,

 

Het klopt dat de verlenging is teruggedraaid vandaag. Echter staat er nu wel nog steeds een factuur open van €900 (bijbetaling toestel). Ik ga dat bedrag natuurlijk niet betalen. Als dit opgelost kan worden dan kunnen we dit dossier sluiten.

 

Alvast dank. 


Hi Alexandra,

 

Het klopt dat de verlenging is teruggedraaid vandaag. Echter staat er nu wel nog steeds een factuur open van €900 (bijbetaling toestel). Ik ga dat bedrag natuurlijk niet betalen. Als dit opgelost kan worden dan kunnen we dit dossier sluiten.

 

Alvast dank. 

@Zakie Goed om te horen. Het terugdraaien van de factuur moest nog verwerkt worden op dat moment.  Dat is later die dag gebeurd. Als je nog vragen hebt, dan weet je me hier te vinden