Skip to main content

In de app blijft oude abonnement gegevens staan, maar ik heb zondag 26 9 het abonnement verlengt. 

Wanneer wordt dit gewijzigd? 

Reinier.

Hallo @Reinier H. , heb je al wel een bevestiging van de wijziging ontvangen per mail of SMS?

Het duur soms 1 of meer dagen voordat het in MijnKPN te zien is.

 


Ja die SMS heb ik ontvangen. Daar staat in dat het in Mijn KPN het nu online staat en dat klopt. Maar in de app niet Maar daar staat nu in één keer het abonnement van twee jaar geleden in. Met als ingangsdatum 26092021…

Dus ook niet echt het laatste abonnement??

Dank voor reactie, 

Reinier 


Hi @Reinier H. wat raar dat dit er bij jou niet helemaal goed in staat :thinking:

Ik kijk graag even met je mee naar de status van je abonnement, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Beste Marja,

 

Ik ben niet zo van het invullen van dit soort profielen ed.

Kan ik op een andere wijze in contact komen?

En dat ik er zeker van kan zijn dat ik ook daadwerkelijk met KPN communiceer.

Gr Reinier


@Maja_ is een KPN medewerker. Dat kun je zien aan het KPN logo achter haar naam: 

Ik en @JanD hebben dat niet. Bij het forumprofiel staat achter veel velden "privé".

Dat houd in dat alleen @Maja_ deze lezen kan. Ik en @JanD niet.


Oh nou sorry hoor! Ik dacht dat een forum bedoeld was om vraag en antwoord bij elkaar te krijgen. 

Maar ik stop hiermee wel en zal het profiel  gaan invullen.

Wel bedankt voor de verwijzing en tip. Nick83.

 


Hi @Maja_   profiel ingevuld.

Gr Reinier.


Oh nou sorry hoor! Ik dacht dat een forum bedoeld was om vraag en antwoord bij elkaar te krijgen. 

Maar ik stop hiermee wel en zal het profiel  gaan invullen.

Wel bedankt voor de verwijzing en tip. Nick83.

 

De kpn medewerkers moeten een bevestiging van jouw hebben dat ze mogen mee kijken en dat geef jij door je profiel in te vullen en te laten zien dat jij echt die persoon bent.

wij medeklanten kunnen enkel de basis vragen doen en komen niet aan profielen of klant informatie.

hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid?


Bedankt @Reinier H.!

Wat ik direct zie, is dat je nieuwe contract actief is geworden op 27-09-2021, vanaf onze kant gaat dat dus helemaal goed. Ik stuur je even een privébericht met een vervolgvraag!


Ik heb je screenshots ontvangen @Reinier H. en ik denk dat ik al weet waar het mis gaat. Je nieuwe abonnement wordt wel getoond in de app, echter worden daar de kortingen niet in de abonnementsprijs meegenomen waardoor je daar een hoger bedrag ziet staan dan je daadwerkelijk betaalt. Dat is natuurlijk best wel verwarrend. Als je naar ‘profiel’ en daarna naar ‘abonnementen’ en vervolgens ‘bekijk voordelen’ gaat, zie je daar jouw nieuwe abonnement staan! 


Beste Maja,

Dank voor antwoord maar dit is niet correct.

Als de kortingen niet genoemd worden in de app had het bedrag op 17, 50 moeten staan, in werkelijkheid betaal ik dit eigenlijk. Ik krijg 2.50 euro korting en betaal nu 15. Euro.

In de app staat een bedrag van 20. Euro 

Ik heb het nu in de website wel goed gezien, in de app dus niet.

Als de factuur aan het einde van de maand niet juist is kom ik vanzelf op de lijn.

Gr Reinier 

 

 


Het klopt dat het in de app niet goed staat, maar mijn antwoord klopt wel :wink: Het abonnement dat je nu hebt, kost €20,00. Daar gaat een ‘life time’ korting van €2,50 van af waardoor je uitkomt op €17,50.

Zo staat het ook op je contract:

 

 

 

 

En daar gaat vervolgens nog weer €2,50 van af in verband met Hussel, waardoor je elke maand €15,00 aan ons gaat betalen voor dit abonnement.

Wat in de app staat, is de ‘kale’ prijs van je abonnement, en die prijs ligt daadwerkelijk op €20,00 :slight_smile:

 


Oké  helder, veel gecommuniceerd over 5 euro, of wat er wel of niet vermeld wordt in de app

Mijn aanbieding was 17.50 € zó werd het gepresenteerd en daarna inderdaad de Hussel korting zag ik wel. En kom je op 15 €.

Het klopt dus allemaal. Het bedrag van 20, € werd nergens genoemd pas in de app, vandaar.

Nu helemaal helder, Bedankt voor de uitleg.

Misschien zou het handig zijn om ook in de app alles weer te geven zoals op de website. Alle kortingen en acties ed.

Nogmaals bedankt.

Gr Reinier 

 

 

 


Het klopt dus allemaal. Het bedrag van 20, € werd nergens genoemd pas in de app, vandaar.

Nu helemaal helder, Bedankt voor de uitleg.

Misschien zou het handig zijn om ook in de app alles weer te geven zoals op de website. Alle kortingen en acties ed.

 

Dit zorgt inderdaad wel vaker voor verwarring @Reinier H. :grimacing: De wens om de abonnementsprijs inclusief de kortingen weer te geven in de app, hebben we al meerdere malen doorgegeven aan de ontwikkelaars, hopelijk gaat dit in de toekomst aangepast worden!


Nou nog één nabrander, .... ongelooflijk het bedrag staat nu op 15 euro..😄😄😄👍

Ik stop ermee…

Groeten 


Warempel nog aan toe ik zie bij mijzelf nu ook de correcte prijs staan :open_mouth:

Helemaal top dat ze dit zo snel na de uitrol van de nieuwe MijnKPN app al hebben weten te realiseren, geen verwarring meer! :wink: