Skip to main content

goedemiddag ik heb een account bij 24/7discount via die site ben ik op de site van kpn gekomen ik heb contact met jullie opgenomen omdat ik mijn abonnement wilde verlengen via 24/7discount krijg ik dan extra €18,00 korting nu is dat op 24-08-2020 geweest en nog steeds hebben jullie het niet goedgekeurd als ik naar een medewerker bel via 1200 dan krijg ik alleen te horen ik weet het niet ik ken het niet maar waar kan ik dan terecht als de kantenservice het niet weet?

Hallo @denise111 , wat is er door KPN niet goedgekeurd?

Die €18 moet je van 24/7 Discount terug krijgen en niet van KPN.

 


dat klopt maar jullie moeten het goedkeuren anders geven hun die korting niet


Hallo @denise111 , nogmaals de vraag: wat heeft KPN niet goedgekeurd en wat is de reden daar van?

 


Nogmaals jullie moeten goedkeuren dat ik inderdaad dat abonnement heb bij jullie en daarna zetten hun de korting erbij maar niemand bij kpn weet er iets van en dat vind ik vreemd jullie staan er toch echt bij aangeschreven dat kan je op de site van 24/7 discount zien. Alle bedrijven die geven het wekelijks door sommige maandelijks maar niet na 5 maanden nog niet. Dit vermelden ze ook op de site: Webshops controleren zelf de ledenkorting. De ene webshop doet dit dagelijks, de andere wekelijks en anderen weer eens per maand. Slechts enkele webshops laten er helaas meer tijd overheen gaan. Zodra de webshop de ledenkorting heeft controleert, word je hiervan direct op de hoogte gesteld. 24/7 Discount stuurt je op dat moment een update e-mail met de nieuwe status van jouw ledenkorting.


Hi @denise111,

De website van 24/7 discount hoort gebruikt te worden om door te linken naar onze website en als je via die doorschakeling een bestelling plaatst op onze website, wordt dat geregistreerd bij 24/7 discount waarna ze aan de slag gaan met je korting.

Vanaf onze kant, zien we enkel dat er een bestelling wordt geplaatst en leveren we die bestelling volgens de voorwaarden die op onze website staan (zonder kortingen van een externe partij dus). We kunnen niet herleiden of je van een andere site gebruik hebt gemaakt en staan daar ook helemaal los van. Je krijgt deze extra korting niet van ons, maar via je 24/7 discount account. In feite hebben wij dus helemaal niets te maken met de korting.

Hoe dit proces verder in z'n werk gaat, daar weten we hier dus ook helemaal niks van. Je hebt bij ons iets besteld en dat leveren wij. Waarom je de korting niet ontvangt, is mij een raadsel en ik kan ook niks doen of in gang zetten om je hier mee verder te helpen. Je zult hiervoor toch aan moeten kloppen bij 24/7 discount.