Skip to main content

Beste,

 

Eind maart heb ik via Belsimpel een nieuw mobiel gekocht én gelijk een abonnement afgesloten voor 16.50 per maand.

 

Op MijnKPN zie ik dat ik op een abonnement zit van 21.50 per maand en dit is dan ook wat er gefactureerd is.

 

Hoe kan ik dit rechtzetten? Is dit KPN zijn verantwoordelijkheid? Is dit Belsimpel zijn verantwoordelijkheid? Alle hulp is welkom.

 

Mvg, 

 

Stijn

 

Heeft u meerdere producten van KPN, het thuis internet bijvoorbeeld? Dan heeft u recht op korting. Kan het zijn dat op het contract staat dat u korting krijgt als u KPN compleet bent?

Wat zegt het contract precies?


Scheelt 5 euro is precies het bedrag wat je aan korting krijgt als je ook vast internet van KPN afneemt.


Het kunnen ook de kosten voor het toestel zijn die je betaalt, maar gezien het verschil van 5 euro, denk ik aan het eerste.


Heeft u meerdere producten van KPN, het thuis internet bijvoorbeeld? Dan heeft u recht op korting. Kan het zijn dat op het contract staat dat u korting krijgt als u KPN compleet bent?

Wat zegt het contract precies?

Bij het afsluiten van het abonnement heb ik inderdaad vermeld dat wij gebruik maken van meerdere KPN producten, TV, internet & mobiel etc.

 

Het contract gaat hier niet zelf specifiek op in maar vermeld wel duidelijk de 16.50

 

De hierboven genoemde 21.50 MijnKPN is al inclusief 5 euro korting


https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Kan het zijn dat ik het internet en eventuele andere abonnement (die van mijn pa bijv.) aan MijnKPN moet koppelen?


Ja. Maar ik weet niet of alleen een adres voldoende is of ook de naam of rekening nr. Gelijk moet zijn. Dat kunnen andere leden bevestiging.


Ja. Maar ik weet niet of alleen een adres voldoende is of ook de naam of rekening nr. Gelijk moet zijn. Dat kunnen andere leden bevestiging.

Aha. Vandaar, dan rekent hij momenteel -5 euro voor mijn eigen abonnement en wanneer ik die van mijn pa toevoeg zal die waarschijnlijk nog een keer -5 euro rekenen.

 

Ik ga erachteraan. Bedankt voor iniedergeval je hulp totzover. Ik wacht nog even of er meer input komt van anderen en anders keur ik je antwoord goed.


Bedankt maar jij vooral succes in het vinden van de juiste oplossing.


Alle mobiele Hussel abonnementen op één adres krijgen € 5 korting indien er ook een vaste aansluiting voor internet van KPN op dat adres is.

Hiervoor dienen alle abonnementen in één account van MijnKPN te staan.

Verder kunnen zakelijke en particuliere abonnementen niet gecombineerd worden voor de korting.


Hoi @StinoValentino, Wat leuk dat je hier je vraag stelt! Ik zie dat de community al heeft meegedacht en je heeft voorzien van het correcte antwoord.
vanaf het moment van aanmelden krijg je de 5 euro korting. Dit wordt niet altijd terug berekend naar de startdatum van het abonnement. Je hebt er natuurlijk wel gewoon recht op en ik wil dit dan graag voor je vergoeden op de eerst volgende factuur. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde.


Reageer