Skip to main content

Hoi Erik, bedankt voor je reactie. Blijkt dat het komt door dat ik een nieuwe IPhone toestel besteld heb. Omdat het niet echt bekend was waanneer het binnen zou zijn, heb ik het geannuleerd. Daarna is het gelukt om mijn abonnement te wijzigen. 

 

Ah, ja dat doet het hem inderdaad ook. Dat geldt als een lopende wijziging en in de tussentijd kan er dan niets anders gewijzigd worden. Annuleren, zoals je nu gedaan hebt, is dan ook de enige optie om alsnog te kunnen wijzigen 👍🏻

 

Ik zit met iets gelijks. Ik heb nu een Hussel 0 GB abonnement (ik deel GB), en wil mijn abonnement wijzigen om tijdens de vakantie meer GB te hebben. Maar abonnement wijzigen lukt niet (zelfde melding als bij Alla). Mijn abonnement is echter half mei regulier weer voor 2 jaaar verlengd. Kan dit de oorzaak zijn? En per wanneer zou ik mijn abonnement wel weer kunnen wijzigen? 

 

Groeten

 

Bas

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik zit met iets gelijks. Ik heb nu een Hussel 0 GB abonnement (ik deel GB), en wil mijn abonnement wijzigen om tijdens de vakantie meer GB te hebben. Maar abonnement wijzigen lukt niet (zelfde melding als bij Alla). Mijn abonnement is echter half mei regulier weer voor 2 jaaar verlengd. Kan dit de oorzaak zijn? En per wanneer zou ik mijn abonnement wel weer kunnen wijzigen? 

 

Groeten

 

Bas

Hallo @bwvo een maand na je verlenging kun je weer wijzigingen toepassen.

 


Bedankt @JanD - dus begrijp ik goed dat het dan half juni zou moeten lukken, of moet er een hele kalendermaand (“factuurmaand”) verlopen, en kan het dus pas op 1 juli?


Hallo @Alla als jouw aanpassing bijvoorbeeld 15 mei is ingegaan, kun je na 15 juni weer aanpassingen doen en die gaan dan de volgende factuurperiode in, dus als bijvoorbeeld jouw factuurdatum altijd de 20e is en je hebt op 16 juni een aanpassing gedaan gaat deze 20 juni in.


Bedankt @JanD