Skip to main content

Hoi, mijn vriendin is onlangs op mijn aanraden overgestapt op KPN mobiel. Nu hebben we 3 KPN abonnementen onder 1 dak. Zij heeft Hussel unlimited van 32,50 per maand voor 25 euro per maand vanwege de korting. Mijn abonnement is 10 GB en onbeperkt sms/minuten, voor 28.08 euro per maand. Ik dacht dat ik mijn abonnement wel even kon wijzigen naar de nieuwe hussel unlimited bundel die zij ook heeft, maar in mijn app staat dat hij voor mij 38,28 EUR is!! 

 

Is het nu echt zo dat ik vast zit aan een verouderde en serieus veel duurdere prijzen bij jullie, simpelweg omdat ik al langer klant ben, of doe ik soms iets verkeerd?

Hallo @Rev3rze, welkom op ons forum!

Wat leuk dat jouw vriendin ook is overgestapt naar KPN! Ik begrijp dat jij nu ook wel graag Unlimited Data wilt, voor dezelfde prijs als jouw vriendin. Ik heb gelijk even gekeken en zie dat dit niet mogelijk is. Jouw abonnement is gestart in maart 2020. Je kunt jouw abonnement wijzigen, maar wel binnen de propositie van wanneer jij jouw abonnement hebt aangevraagd. In de tussentijd zijn de abonnementen iets aangepast en daarmee ook de prijzen. Vandaar dat er verschil zit in de prijs van Unlimited Data tussen het abonnement van jou en jouw vriendin. Hier kunnen we niets aan veranderen.

Ik zie echter wel dat jouw nummer nog niet aangemeld was voor KPN Hussel voordelen, terwijl je hier wel recht op hebt, omdat je meerdere KPN abonnementen met elkaar combineert. Ik heb je daarom gelijk aangemeld. Je krijgt hiervan een bevestiging. Hiermee krijg je tot € 7,50 korting op jouw mobiele abonnement (bij 10 GB is dat € 5,00 korting, bij Unlimited Data is dat € 7,50 korting). Dat scheelt toch weer. Je ontvangt van ons nog een sms wanneer jouw voordelen actief zijn.