Skip to main content

Ik keek net bij mijn abonnement en zie dat vanaf 22 juni mijn abonnement bijna 10 euro per maand omhoog gaat en dat ik dan 5g heb? Maar ik heb daar helemaal niet om gevraagd en wil gewoon mijn abonnement houden zoals ik het nu heb. Kunnen ze dit zonder overleg zomaar doen?

Welk abonnement heb je nu?


Ik heb nu een tft belabonnement 2018 2000/onbeperkt


Hallo @marloeslangerak82 ,  waar lees je dat van die aanpassing?

Ik heb ook 2 mobiele TFT-abo's


Hallo @JanD dit staat in mijn app van KPN waarin ik mijn kosten, verbruik enzo kan zien


Hallo @marloeslangerak82 , ik ga daar ook even kijken, als ik via de website inlog zie ik geen veranderingen.

 


Hallo @marloeslangerak82 , ik zie bij mij (nog) geen veranderingen, kun je eens een screendump plaatsen van die mededeling?


Hoi @JanD als ik op de website kijk en producten aanklik en daarna abonnement zie ik dat vanaf 22 juni mijn abonnement veranderd


 


Heb jij niet toevallig op 22 mei wat rondgekeken in de app en wat schermen aangeklikt? 
 

Voor je het weet heb  je dan ergens op OK gedrukt. 
 

Mijn advies : Bel vandaag of morgen met 0800-0402 (of 1200 vanaf jouw mobiel) en annuleer de aanpassing. 


@Noordzee niet dat ik weet maar ga idd vandaag contact opnemen met KPN


Hallo @marloeslangerak82 , als ik die schermafbeelding zo zie lijkt het er inderdaad op dat je je mobiele abo aangepast hebt van een Telfort abo naar een ècht KPN mobiel abo en dan ben je inderdaad véél duurder uit.

Heb je geen bevestigings-sms'jes of e-mails gehad van KPN?

Ik zou inderdaad, zoals @Noordzee  schrijft er meteen even achteraan gaan bij KPN.

Houd ons s.v.p. op de hoogte van de ontwikkelingen.

Succes.

 

 


@JanD, het schijnt in jan al te zijn aangevraagd:anguished: dus ik kan er niks meer aandoen. Ik moet de maand juni en juli dit bedrag betalen, dan kan ik vanaf juli het abonnement downgraden waardoor ik weer op mijn gewone abonnement zit. 


Hallo @marloeslangerak82 , je kunt bij een mobiel abo 1x per maand je abo naar boven of beneden bijstellen, maar nooit lager bijstellen dan dan basis-abo.

Je hebt nu dus een 5Gb-abo dat kan wel naar boven, bijv. 10Gb of onbeperkt bijgesteld worden, maar niet naar beneden, dus géén 2Gb.

 


@JanD volgens die vrouw kan het wel van KPN dus ik ga kijken tegen die tijd en zoniet dan hang ik weer aan de telefoon.


Hallo @marloeslangerak82 , succes, beloven en doen zijn 2 dingen, niet alleen bij KPN.

 


@JanD volgens die vrouw kan het wel van KPN dus ik ga kijken tegen die tijd en zoniet dan hang ik weer aan de telefoon.

Je hebt 14 dagen bedenktijd. Als je de wijziging  per 22 juni 2020 inderdaad al in januari hebt aangevraagd , dan klopt het wat die mevrouw zegt. Bij KPN Hussel kun je maandelijks downgraden naar het goedkoopste pakket.

 

Maar ik vraag mij af of je het wel al in januari 2020 zo hebt aangevraagd.

Ik vermoed dat het lastig is om jou weer terug te zetten naar jouw oude abonnement. KPN heeft het liefst iedereen op het huidige KPN Hussel. 


Hallo @Noordzee , en zeker naar TFT terugzetten zal moeilijk worden tot niet (meer) kunnen.

 


 

Klopt @JanD ,

@marloeslangerak82 , Voor de duidelijkheid : Je kunt na 1 maand jouw abonnement downgraden naar een abonnement met 2 GB of 0 GB. Voor 2 GB ga je dan 20 euro per maand betalen en dat is nog steeds duurder dan jouw oude Telfort-abonnement. Je zult hier wel zelf het iniatief voor moeten nemen. Je kunt downgraden via de app, Mijn KPN of telefonisch via 1200.

Wel kun je 5 euro per maand korting aanvragen als je internet afneemt via KPN of nu nog Telfort. Dan zou je uitkomen op 15 euro per maand.

 

(klik op afbeelding om te vergroten)