Skip to main content

Geachte,

Mijn abonnements kosten van mei bedragen in de €60

Terwijl ik een abonnement heb van €40,00 voor onbeperkt bellen, sms en internet 

Graag hoor ik van u hoe dit kan, hoe dit zit.

M.vr.gr. F. Linneman

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

U heeft vast een factuur ontvangen waarin keurig uiteen gezet is waar die 60 euro vandaan komt toch?


Hallo @Frans Linneman ,

Het is mogelijk dat er extra kosten gemaakt zijn die niet standaard bij jouw abonnement horen. Denk aan het bellen naar 0900-nummers of bellen naar iemand aan de andere kant van de wereld.

Op jouw factuur staat een specificatie van de extra in rekening gebrachte kosten.

Je kunt jouw factuur bekijken door in te loggen (met jouw KPN-ID) op Mijn KPN. 

   

 


Hallo @Frans Linneman ,

Het is mogelijk dat er extra kosten gemaakt zijn die niet standaard bij jouw abonnement horen. Denk aan het bellen naar 0900-nummers of bellen naar iemand aan de andere kant van de wereld.

Op jouw factuur staat een specificatie van de extra in rekening gebrachte kosten.

Je kunt jouw factuur bekijken door in te loggen (met jouw KPN-ID) op Mijn KPN. 

   

 

@Frans Linneman 

Ben je er al achter wat de reden is van de hoge factuur? 


Welkom op het KPN forum @Frans Linneman. Als je een afschrijving ziet die hoger is dan je gewend bent kan ik me voorstellen dat je je afvraagt waar het vandaan komt. Zoals Noordzee en Nick al aangaven kan je op de facturen zien hoe het bedrag is opgebouwd. Is het daarmee duidelijk geworden?

Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk ook graag met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en daarna hieronder een seintje geven. Dan weet ik dat ik voor je kan kijken. We horen het graag van je.


We hebben helaas geen reactie meer van je gezien​​​​​​ @Frans Linneman, ik hoop dat dat betekent dat het gelukt is. Anders weet je ons te vinden, we helpen je graag.