Skip to main content

Beste,

In Januari hebben zowel ik als mijn vrouw een nieuwe telefoon aangeschaft met een KPN abonnement.

Wij zijn al jaren Telfort klant en vanwege de overgang naar KPN konden we geen nieuw Telfort abonnement afsluiten.

Nu is het zo dat we een abonnement hebben afgesloten voor 5GB en 150min/SMS.

Dit zou uitkomen op (staat zwart op wit) €16,50 per maand. Nu is het zo dat onze abonnementskosten op €21,50 uitkomen op onze factuur. Ik zou heel graag weten waar dit verschil vandaan komt.

Ook is ons verteld dat de aansluitkosten á €50,- (voor beide abonnementen samen) terug zouden krijgen. Ook dit is niet het geval (of komt dit nog?)

Hallo @Joost Sebregts , als je ook TFT-klant bent voor het thuisabo zie je op de thuisfactuur de combinatiekorting staan.

Of de kortingen zijn niet goed verwerkt bij TFT-KPN.

Aansluitkosten hoeven niet betaald te worden en zou je weer gecrediteerd moeten krijgen.

 


Dag Joost, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de 2 mobiele nummers invullen waar dit om gaat. 


Joost, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


De kwestie is opgelost na een chatgesprek en een telefoontje met de klantenservice


Fijn om te lezen Joost. Je weet ons hier te vinden mocht het nodig zijn. 


Waarom is mijn abonnement nog steeds niet aangepast? Ik heb een abonnement afgesloten van 17.50.


Waarom is mijn abonnement nog steeds niet aangepast? Ik heb een abonnement afgesloten van 17.50.

Hi @Madou, welkom op het forum. 

Zou je iets duidelijker willen toelichten wat er aan de hand is? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.Â