Skip to main content

Goedemorgen,

op 11 mei 2020 er een verzoek geweest om de abonnementskosten te corrigeren want deze zijn per ingangsdatum van het contract foutief in rekening gebracht. Afgesproken was maandelijks €15 per maand en er wordt €20 in rekening gebracht. Het is bijna 1 maand geleden en heb nog steeds geen reactie van KPN ontvangen hierover. Graag dan ook met spoed dit aan te passen per april 2020.

 

mvgr Anita Visser

Hoi @Anita1970. Wat goed dat je het hier aangeeft en jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken en zag dat het mobiele nummer dat op 84 nog niet was aangemeld voor de Hussel voordelen. Dit heb ik zojuist alsnog gedaan. Dat betekend dat je vanaf nu 5 euro korting p/mnd ontvangt. Ik zie dat je al eerder contact hebt opgenomen om dit aan te geven.  Ik heb de korting van de afgelopen twee maanden handmatig gecorrigeerd. Dit ontvang je op de eerst volgende factuur. 


Goedemiddag, fijn dat het nu is opgelost al begrijp ik niet waarom hetnu wel meteen aangepast kan worden terwijl het verzoek al bijna 1 maand geleden is ingediend. Mvgr

anita visser


Eerlijk gezegd begrijp ik dat ook niet, maar gelukkig is het nu geregeld. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 


Reageer