Skip to main content

Precies een jaar geleden (28 januari 2020) is mijn KPN mobiele abonnement ingegaan voor €35,50 per maand. Echter wordt er al een jaar lang €40,95 gefactureerd. Ik heb hier gedurende het jaar meerdere malen telefonisch contact over gehad met de klantenservice (ik geloof inmiddels al 7x), maar helaas zonder resultaat. Vandaag weer eens geprobeerd en heb een telefoongesprek van totaal 40 minuten gehad, waarbij ik eerst even 5 minuten contact had, toen een kwartier aan de wacht gezet, waarna de medewerker nog even een vraagje aan mij en toen weer aan de wacht gezet. Na nog eens 20 gewacht te hebben, werd de verbinding zomaar verbroken. De medewerker gaf aan dat ze bezig was om mijn probleem op te lossen, maar ik heb nu ook helemaal geen idee heb of dat nu gelukt is. Al moet ik zeggen dat ik wel bijna zeker weet dat dat weer niet gelukt is, want ik heb dit al 7x eerder meegemaakt.


De ene keer werd mij verteld dat de Husselkorting niet goed geregeld was. Dat werd toen (tijdelijk!) opgelost (ergens in april 2020 dacht ik). De maanden daarna zouden wel goed moeten gaan volgens de medewerker. Dit is helaas niet geval geweest. Een aantal maanden later weer contact gehad en toen konden ze blijkbaar niet regelen omdat er een storing zou zijn in het systeem. Ze zouden me de volgende dag terugbellen.. Nooit gebeurd! Een aantal weken later maar weer eens zelf geprobeerd contact op te nemen. Husselkorting konden ze nu even niks mee doen blijkbaar, omdat over een aantal weken alles van Telfort en KPN automatisch gekoppeld zouden worden aan elkaar. Dan zou dus alles vanzelf goed moeten gaan. En je raadt het al: is niet gebeurd! Dus maar nog eens geprobeerd nadat alles van Telfort definitief overgegaan is naar KPN. ‘Ja meneer, het staat nu goed. Op de eerstvolgende factuur zal het juiste bedrag gefactureerd worden met ook een correctie met terugwerkende kracht’ werd mij verteld. Ik heb netjes gewacht op mijn eerstvolgende factuur in de hoop dat nu wel het juiste bedrag op mijn factuur zou staan. Volgens mij word ik steeds in de maling genomen, want weer is er geen verandering te zien in mijn factuur. Nadat ik vandaag precies 40 minuten aan de lijn heb gewacht en ik nog steeds niet geholpen ben, is de maat echt vol. Ik betaal per maand meer dan overeengekomen tijdens het afsluiten en ik heb ook meerdere malen mijn tijd weggegooid voor het telefonische contact. Mijn laatste hoop is jullie forum. Ik hoop dat ik nu wel echt geholpen word.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Taha123, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg om iets goed te krijgen. Ik wil graag eens hoe het zit en hoe ik dat dan kan oplossen. Zou je jouw profiel daarvoor willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant mobiele nummer en laatste vier cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi @Taha123, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg om iets goed te krijgen. Ik wil graag eens hoe het zit en hoe ik dat dan kan oplossen. Zou je jouw profiel daarvoor willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant mobiele nummer en laatste vier cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hoi @Bart_Z, ik heb mijn profiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van contractant. Ik zag alleen niet staan waar ik de laatste vier cijfers van het IBAN kon invullen.


Bedankt. Ik ben er mee bezig geweest. Ik heb melding gemaakt bij de afdeling die hier over gaat. Zij gaan er mee aan de slag. Hou de volgende factuur even in de gaten. Als het dan niet klopt, laat het weten. 


Beste @Bart_Z , ik kreeg afgelopen vrijdag bericht dat de korting nu wel actief is en ik zie dit inderdaad ook in de KPN app. Maar ik kreeg gisteren de factuur binnen en ik zie daar nog steeds het oude bedrag staan helaas. Ik zou daarnaast ook verwachten dat de teveel betaalde bedragen in de afgelopen 9-10 maanden in mindering worden gebracht op mijn eerst volgende factuur.


Ik zie dat je een sms hebt gehad inderdaad dat mijn collega mijn verzoek heeft afgehandeld. Wat betreft het teveel betaalde, ik stuur je daar een privébericht over.