Skip to main content

Ik heb mijn eerste factuur binnen en de kosten voor het abonnement zijn duurder dan verwacht. Ik heb het niet over de ansluitkosten of dat ik van de twee maanden moet betalen. Ik had het abonnement aangemaakt met een medewerker van KPN en er werd tegen mij verteld dat ik 25 euro per maand moest betalen. Nu staat er op mijn factuur 30 euro voor het abbonement.

Hallo @i.osman, welkom. 

Jammer dat de eerste factuur hoger uitvalt dan je had verwacht, ik denk graag met je mee. Heb je de factuur al eens geopend? Een eerste factuur kan vaak iets hoger uitvallen omdat je bij KPN altijd vooruit betaald. Je betaald bijvoorbeeld van de 1e tot de 30e van de maand, maar jouw abonnement is een week eerder ingegaan. Dan zie je die week ook op de eerste factuur staan, waardoor deze factuur iets hoger uit valt. Ook kan het zo zijn dat de husselkorting misschien nog niet is geactiveerd. Je kan de Husselkorting zelf activeren, voor meer informatie over jouw eerste factuur kan je terecht op de pagina Maandfactuur Mobiel. Als je nog vragen hebt, of wanneer je denkt dat de factuur echt niet klopt, hoor ik het graag!Â