Skip to main content

In de 'mijnkpn' app kwam ik een overzicht tegen van aanpassingen in mijn abonnement die ik, eenmalig, kan doen. De prijzen vermeld bij deze abonnementen komen echter totaal niet overeen met mijn factuur iedere maand. Er staat bij mijn huidige abonnement een bedrag van €17,- per maand, terwijl ik €29,- betaal. Hoe kan dit KPN?. Staat dit weer ergens in de kleine letters die ik vanuit Telfort niet heb meegekregen? 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @TessaErkens

Welkom op het KPN Forum. Een directe verklaring voor het verschil in prijzen dat jij ziet, heb ik helaas niet. Het is mij namelijk niet duidelijk wat je waar in de MijnKPN App precies ziet. Wat voor eenmalige aanpassingen bedoel je precies? Kan je wellicht een foto/screenshot van hetgeen je in MijnKPN ziet hier plaatsen? Let er daarbij op dat je geen privégegevens publiekelijk op het Forum plaatst. 

Kun je daarnaast je (adres)gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je mobiele abonnement opzoeken. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer