Skip to main content

ik heb begin deze maand mijn abonnement willen ophogen en dat aangegeven via de mobiele app. Dat zou gister ingegaan moeten zijn alleen als ik op de app kijk zie ik dat daar nog mijn oude abonnement staat. Het enigste wat ik tussendoor heb gedaan is een paar MB's bijgekocht. Ik heb opnieuw de wijziging aangevraagd maar dan zou ik nog een maand moeten wachten dus ik vroeg mij af of het nog deze maand gewijzogd kan worden?

Welkom en leuk dat jij je vraag hier stelt, @DLuijpers! 

Zo te lezen is je abonnementswijziging niet goed gegaan :disappointed_relieved:. Op het moment dat je een abonnementswijziging doorgeeft via de MijnKPN app, krijg je vrijwel meteen een bevestiging per SMS. In de SMS staat het nieuw gekozen abonnement en de ingangsdatum van de wijziging. Na de wijziging zie je in MijnKPN onder Abonnement de kosten per maand tot de datum van wijziging en de kosten vanaf de datum van wijziging staan.
Ik lees dat je de wijziging opnieuw aangevraagd hebt: heb je daar nu ook een SMS van ontvangen? 

We kunnen niet om de abonnementsvoorwaarden heen, ook voor ons geldt: U kunt uw abonnement één keer per maand kosteloos wijzigen. De wijziging gaat in vanaf de volgende factuurmaand.