Skip to main content

Goedemiddag,

mijn vraag is waarom wordt 1,95 in rekening gebracht voor acceptgiro? Ik hoef geen acceptgiro te krijgen van KPN omdat ik via mijn kpn betaal, volgens de administratie betaal ik altijd  op tijd en dat is automatisch ingevoerd . Ik betaal dit pas terwijl in het verleden dit niet zo was. Mijn vriendelijk verzoek om abonnement bedrag aan te passen naar € 22,50 Zoals dit afgestemd met kpnklantenservice.

 

Hallo @Bouhbouh ,

Tegenwoordig betaal je die opslag van 1,95 als je geen automatische incasso wilt instellen. 
 

Ik adviseer jou om daarom toch maar over te gaan op automatische incasso. 

Je kunt het best even bellen met de klantenservice of chatten via onze website om dit te regelen. Daar worden ter plekke een aantal verificaties uitgevoerd en die de moderators hier niet doen. 


Goedemorgen @Bouhbouh, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De extra kosten voor een acceptgiro komen vooral door het papierwerk dat erachter weg komt. Wanneer je over gaat naar een automatische incasso zullen deze extra kosten komen te vervallen. Heb je dit inmiddels aan ons doorgegeven? Dit kan je wel het beste telefonisch regelen, omdat je dan live contact hebt met iemand en de volledige verificatie kan worden uitgevoerd.

Mocht het niet lukken, dan hoor ik graag van je!


Hallo @Bouhbouh ,

Tegenwoordig betaal je die opslag van 1,95 als je geen automatische incasso wilt instellen. 
 

Ik adviseer jou om daarom toch maar over te gaan op automatische incasso. 

Je kunt het best even bellen met de klantenservice of chatten via onze website om dit te regelen. Daar worden ter plekke een aantal verificaties uitgevoerd en die de moderators hier niet doen. 

@Bouhbouh

Heb je inmiddels automatische incasso geregeld via 0800-0402 of de chat? 


Reageer