Skip to main content

Mijn xs4all data sim is vervangen door een DATA sim van KPN. Deze is ook geactiveerd en werkte.

Maar wat is nu het mobiele 097 nummer hiervan? Hetzelfde als bij sx4all, waar het makkelijk was te

achterhalen in mijn xs4all? Bij KPN kan dit niet.

Op de brieven, op correcpondentie op de sim kaart staat het niet vermeld. Hoe kom ik hier achter???

Mijn xs4all data sim is vervangen door een DATA sim van KPN. Deze is ook geactiveerd en werkte.

Maar wat is nu het mobiele 097 nummer hiervan? Hetzelfde als bij sx4all, waar het makkelijk was te

achterhalen in mijn xs4all? Bij KPN kan dit niet.

Op de brieven, op correspondentie op de sim kaart staat het niet vermeld. Hoe kom ik hier achter???

 

Dit vind ik via Google:

---------------------------------------------  

Waar vind ik 097-nummer?

U vindt het 097-nummer per aansluiting in het nummeroverzicht dat u van ons krijgt. In dit overzicht staat het 06-nummer en het bijbehorende nieuwe 097-nummer. Deze gegevens kunt u gebruiken voor uw eigen administratie.

---------------------------------------------  

 

Zie ook hier, misschien vind je hier het antwoord. 

 

En waarschijnlijk kan je het ook in MIJNKPN vinden.

 


Hallo @BFvE stop de betreffende simkaart eens in een mobiel of tablet en toets in: *#149#

Dan zou je je 06-nummer moeten kunnen zien. Ik hoop ook dat het voor 097-nummers geldt, maar dat weet ik niet omdat ik zelf geen 097-nummer gebruik.

Succes.

 


Hoi @BFvE . Welkom op het forum.

Is het al gelukt om het nummer te achterhalen?


Ik ervaar hetzelfde probleem. En omdat mijn sim nog niet geactiveerd is werkt de gesuggereerde oplossing ook niet.

 

Zijn er andere mogelijkheden om het 097 nummer te achterhalen?


@FerK : Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Ik probeer mijn datasim (oud-XS4all) te activeren en wil hem dan toevoegen aan de MijnKPN app om MB’s te delen van mijn KPN mobiele abonnement. Daarvoor heb ik het 097 nummer van de datasim nodig. Hoe kan ik deze achterhalen (liefst zonder lang in de wachtrij van KPN klantenservice te zitten)?


@dworthrak : Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kijk ik even voor je.