Skip to main content

Ik zie dat op het contract mijn achternaam niet begint met een hoofdletter. Misschien ben ik een kniesoor maar kan dat veranderd worden in een hoofdletter T? Alvast bedankt.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik zie dat op het contract mijn achternaam niet begint met een hoofdletter. Misschien ben ik een kniesoor maar kan dat veranderd worden in een hoofdletter T? Alvast bedankt.

Hallo @Noway Dude , KPN hanteert diverse schrijfvormen in diverse soorten correspondentie, bij de een alles in kleine letters, bij een ander alles in hoofdletters en bij weer een ander zoals jij het graag ziet, geen peil op te trekken.

Welkom bij KPN overigens.

Mochten er verder nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het hier weten en je medeforumleden en/of KPN-moderatoren proberen met je mee te denken en het op te lossen.

Heb je al glasvezel, zo ja, dan ben je mooi bijdetijd.

 

 


Hi @Noway Dude en welkom op ons forum!

Ik zag dat je jouw forumprofiel al hebt ingevuld, waarvoor mijn dank!
Ik zie dat bij 1 account jouw achternaam met een kleine letter begint, dit kan ik wel naar een hoofdletter aanpassen, geen probleem. Ik heb echter niet de mogelijk om een nieuw contract op te sturen met hierin jouw achternaam wel met een hoofdletter geschreven :disappointed_relieved:


@Nico_  dank je wel! 


Is aangepast