Skip to main content
Beantwoord

Actie aansluitkosten

• December 14, 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

senija1966
Nieuwkomer

Ik ben van andere provider overgestapt naar KPN. Er was toen een actie dat je toen geen administratie kosten hoefde te betalen. Nu heb ik mijn eerste factuur ontvangen en daar zie ik toch echt 25 euro administratie kosten bij staan.. Hoe zit dit nou?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi @senija1966 en bedankt voor jouw bericht. Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de eenmalige activatiekosten. In jouw orderbevestiging en contract staan alle gemaakte afspraken. Wat staat er over deze kosten vermeld in jouw bevestiging en/of contract? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 21, 2020

Hoi @senija1966 en bedankt voor jouw bericht. Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de eenmalige activatiekosten. In jouw orderbevestiging en contract staan alle gemaakte afspraken. Wat staat er over deze kosten vermeld in jouw bevestiging en/of contract? 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 28, 2020

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!