Skip to main content

Ik heb vandaag mijn overeenkomst alvast verlengd met 10 GB data en omdat er nu een actie is zou ik 10 GB data extra ontvangen. Ik zie op mijn nieuwe overeenkomst alleen de 10 GB data staan, maar geen 10 GB data extra?

Klopt dit wel Of is er iets fout gegaan?

Ook de 5 Euro korting die ik van KPN/Telfort zou krijgen zie ik nergens terug.

 

Hoi @RegBi, welkom op het forum! Beiden kloppen. De 10 extra GB staat inderdaad niet op het contract genoemd, dit is intern al aangekaart. We kunnen echter zien dat je het 10 GB abonnement in de actieperiode van 10 GB + 10 GB gratis hebt besteld, dus je komt hier gewoon voor in aanmerking. Dat de €5,- korting er niet op staat klopt ook, die korting krijg je immers alleen als je ook vaste diensten van KPN hebt. Mocht dat in de toekomst veranderen, dan komt de €5,- korting daarmee ook te vervallen. Omdat je voor deze korting dus aan een aantal voorwaarden moet voldoen staat deze niet op het contract. Weet je hiermee voldoende? 🙂


Hoi Sanne,

Hartelijk bedankt voor uw antwoord.

Ik ben nu gerustgesteld. 

Met vriendelijke groet, 

RegBi


Goed om te lezen, graag gedaan! Maak gerust een nieuw topic aan als je in de toekomst ergens anders vragen over hebt. 


Over hetzelfde onderwerp heb ik contact gehad. Het is vreemd dat klanten geen bevestiging ontvangen van acties. Zelf heb ik een hussel abonnement met 2 GB data afgesloten omdat ik er 2 GB extra bij krijg gedurende de gehele looptijd. Dat staat zo op de site. Maar ik heb nu een contract waar die actie niet op vermeld staat en ik dus als er problemen over zijn niet kan bewijzen wat ik vandaag heb afgesloten.

Over variabele korting staat wel een opmerking op het contract: “Bij de prijzen in dit overzicht hebben we nog niet uw korting van KPN Hussel verrekend. Voordat we uw factuur maken, controleren we dit. Als u recht hebt op deze korting, dan ziet u die terug op uw factuur.”

Het zou dus logisch zijn om ook een actie dat je iets extra’s krijgt op het contract te bevestigen. Bijvoorbeeld bij extra diensten. Daar staat nu 5G   0,00

daar kan je natuurlijk heel eenvoudig bij zetten Extra data 2 GB  0,00