Skip to main content

Ik heb problemen met de activatie van de multisim op mijn smartwatch hij blijft al sinds gistermiddag hangen en er gebeurt niets. Heb al gebeld moest telefoon opnieuw aan en uit zetten, maar er gebeurt niets blijft hangen met draaiend wieltje. Zijn er oplossingen namens kpn??

Soms duurt het even voordat activatie er door is. Is het nog gelukt? Is deze smartwatch eerder gekoppeld aan een ander toestel en betreft dit het nummer uit jouw profiel? 


Hij is gekoppeld geweest aan ander toestel met het nummer uit mijn profiel en het werkt nog steeds niet. Hij staat al meer dan 5 dagen op draaiend wieltje met bezig te activeren. 


Schijnbaar moet ik in mijn nieuwe telefoon een fysiek simkaart doen om het probleem op te lossen. Heb al 2 nieuwe simkaarten gekregen maar deze zijn niet te activeren. Schijnbaar staat er nog een suspended iets waardoor de kaartjes niet geactiveerd kunnen worden. En niemand die het kan oplossen. Wordt van kastje naar muur gestuurd duurt nu toch wel erg lang. In de winkel kunnen ze niets betekenen en telefonisch ook niet. Zeer onprofessioneel van kpn om mensen met een probleem zo lang te laten bungelen.


Goedemorgen André! Jammer dat het dan niet gelukt is en dat de communicatie daarover zo stroef loopt. Ik heb het nummer uit jouw profiel even ontkoppeld van de multisim. Kun je over een paar uur jouw nieuwe toestel koppelen aan het horloge?


Oh nee hij deed het weer. Kan ik weer dagenlang wachten voor dat hij het doet.


Ai dat wist ik dus niet André, sorry dat stond hier niet vermeldt. Het activeren gaat vrij snel hoor in mijn ervaring met deze constructie. Excuses voor de verwarring, dat was niet mijn intentie.

 


Ok maar er staat nu niet in gebruik als ik op het i druk staat er verwijder abonnement moet ik dit nu eerst doen of moet ik nieuw abonnement toevoegen???


Opgelost hij doet het weer dank je


Wat fijn dat alles weer werkt André. Excuses voor de verwarring en als ik nog iets kan doen laat het dan weten!