Skip to main content

Begrijp ik goed dat je abonnement 3 maanden actief moet zijn? Ik heb nu net een abonnement afgesloten, speciaal voor de Apple Watch. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Marrit2 sorry dat ik hier wat later op reageer. Reden hiervoor is dat ik heb gezocht maar dit niet meer kan vinden. Op het moment dat ik het bericht plaatste stond die informatie online. Nu is dit aangepast. 

Ik heb navraag gedaan of dit nog klopt. Zodra hier reactie op komt laat ik het hier weten. Gezien de informatie is weggehaald ga ik er vanuit dat het niet meer nodig is. Blijkt dit wel zo te zijn pas ik dit bericht achteraf aan. 


@Bram_ Ik begrijp je antwoord niet helemaal. Klopt het nu wel met die 3 maand of niet. Of was dit eerder wel zo en is dit nu aangepast? 


@Marrit2 ik heb antwoord. Bij het introduceren was dit in de eerste instantie wel zo. Dit is achteraf aangepast. Ook is dus de communicatie hierover weggehaald omdat dit niet meer van toepassing is. 

Je hoeft niet meer een bepaalde tijd klant te zijn om multisim te bestellen. Je kan dus ook als nieuwe klant direct multisim bestellen.

Excuus voor de verwarring hierover. ​​​​​​​​


@erik002828 Werkt bij mij nog steeds niet. Ze zijn er al 21 dagen mee bezig. Nou ja bezig…. Ik bel al 21 dagen. Hoop dat het bij jou snel opgelost is. 


 


@Marrit2 Ik heb het voor je nagekeken. Alles lijkt goed te staan in onze systemen op dit moment. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart en geüpdatet?