Skip to main content

Geachte KPN,

     krijg meerdere malen een mail en en sms’jes met het verzoek om per direct mijn nieuwe simkaart te activeren!!!!
Ik heb het meerdere malen geprobeerd maar komt met een melding dat het niet niet kan!!!

Bel KPN en ze vertellen dat het klopt, dat het pas kan als je nieuwe abonnement ingaat (pas volgende maand)!!!

Hoe komt het dan dat ik meerdere malen per mail en sms’jes een verzoek krijg om te activeren want anders loop ik het risico vertraging op te lopen met i.v.m. mijn nummer behoud!!

Dan krijg ik het antwoord dat het voor mij niet opgaat want ik kom van een andere provider!!!!!!!

dan zal  dit probleem vaker voorkomen want de meeste nieuwe klanten die een nieuwe simkaart krijgen komen van een andere provider, toch?

Kreeg als antwoord dat hij niets verder voor mij kon betekenen dan alleen te vertellen dat het ik pas kan activeren wanneer mijn overschrijving plaats vindt!!!!

Ik gaf hem de tip dat ik het allang vreemd vond om mijn simkaart te activeren en dat KPN een probleem heeft mijn zijn PROCES!

Dit is zeker niet klant vriendelijk en dat ik U moet aanschrijven om dit duidelijk te maken wetende dat ik niet de enige ben.

verneem graag van U….


P.s. vergeet te melden dat in de brief staat dat als ik het nu niet doe KPN het na 14 dagen automatisch  activeert ………wat niet kan!!!

met de vriendelijke groet,  Nico Burger  *********

 de toe gestuurde brief
     KPN     
 
     
Beste meneer Bbbbbb,

Wij hebben uw simkaart met bestelnummer ARMOR-xxxxxxx-x enkele dagen geleden naar u verstuurd. U hebt uw simkaart nog niet geactiveerd.

Activeer uw simkaart direct en voorkom vertraging
Het is belangrijk dat u uw simkaart direct activeert zodat uw nummerbehoud geen vertraging oploopt. Dit geldt ook wanneer u deze nieuwe simkaart nog niet meteen gaat gebruiken. Uw nieuwe KPN-abonnement gaat pas in op het moment dat uw nummer is overgezet naar KPN (pas dan gaat u betalen). We informeren u via een aparte e-mail over de definitieve overstapdatum van uw mobiele nummer. Vanaf die datum kunt u uw nieuwe abonnement gebruiken.

Hoe activeer ik mijn simkaart?
Activeer uw simkaart via KPN Activeren. Vul uw simkaartnummer en de activatiecode in. Het simkaartnummer staat op de simkaart zelf of op uw contract. Uw activatiecode is: XXXXXXXXXX

Let op: Als u de simkaart nog niet hebt geactiveerd na 14 dagen, dan wordt uw bestelling automatisch geactiveerd door KPN.

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service. Staat uw vraag er niet tussen? Bel dan 0800-0402 of kijk op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer 
Directeur Klantenservice

Geeft deze e-mail voldoende informatie? 

We versturen deze e-mail automatisch. Dat betekent dat wij een antwoord op deze e-mail niet

 

admin: eigen topic aangemaakt en privacygevoelige info verwijderd

Hoi @XXXXXXXXx, welkom! Vervelend dat het activeren van de simkaart niet lukt. We doen het uiteindelijk inderdaad automatisch aan onze kant als je het zelf niet doet. Maar als je nu een foutnelding krijgt is het wel handig dat we hier even naar kijken. Het 06-nummer dat je invulde is het nummer dat meegenomen moet worden? Wil je verder je forumprofiel invullen met de rest van je gegevens?  Laat even weten als je dat gedaan hebt, dan kijken we het na.


Zo gaat het nu fout als je nu niet direct contact via mail kan hebben en zonder dat iedereen zich ermee kan “bemoeien” met mijn probleem en die van KPN. Allemaal i.v.m. kostenbesparing en alleen kpn wordt hier wijzer van!  Zeer klant onvriendelijk zo’n media.  Laat de klanten het maar oplossen.

Je heb mijn klacht niet eens goed gelezen.

Heb vandaag alweer een sms ontvangen, om toch maar zo gauw mogelijk te activeren. heb hier meerdere malen over gebeld.!  

Het gaat erom dat ik overgestapt ben van een andere profiler *ben”. en heb een nieuwe simkaart ontvangen. Mijn nieuwe abonnement bij kpn gaat pas volgende maand in.  Zelfs ik weet dat ik het pas kan activeren op de datum van overgang behalve KPN zelf.  Krijg bij mij overeenkomst gelijk het advies dat wanneer je de simkaart ontvangt, gelijk te activeren om vertraging te voorkomen!! sms’jes…..!  weer via mail…….!!! en dat zelfs in de brief staat dat als jij het niet doe dan doen wij het wel.

Krijg van jullie helpdesk te horen “dat het komt omdat U van een andere profiler komt en de berichten moet negeren. Komt allemaal goed op de juiste overgangs datum.”

Door de verdeel en heers cultuur blijkt nu ook dat jullie nu niets van jullie fouten kunnen leren en de klootjes volk lekker gaar laat koken in zijn eigen drap...

 


Ik heb je bericht zeker gelezen, je abonnement gaat volgende maand in. Maar, je moet nu wel alvast die simkaart activeren. Dit doet nog verder niets met je abonnement, maar het maakt de weg vrij om het nummerbehoud te kunnen gaan uitvoeren zodat dit ook klaar is volgende maand. Normaliter kun je dit activeren zelf doen in de bestelstatusomgeving, maar als je daar een foutmelding krijgt, dan moeten wij er even naar kijken. Maar daarvoor hebben we dus wel gegevens nodig. Dus, vul vooral je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan pakken we het verder op.