Skip to main content

Gisteren zou mijn abonnement bij KPN ingaan. Ik heb een bevestiging ontvangen dat ik nu “live” ben via KPN. Het betreft een nieuw abonnement met nummerbehoud. Helaas ben ik nog altijd niet telefonisch bereikbaar op mijn oude nummer. Het vreemde is dat sms'en wel kan maar bellen niet? Als ik zelf iemand bel krijgen zij een vreemd nummer te zien (waarschijnlijk een tijdelijk nummer van mijn kpn simkaart?). Dit terwijl de overzetting al plaats zou hebben moeten vinden. Een sms ontvang ik wel op mijn oude nummer.. kan iemand mij verder helpen zodat ik spoedig weer bereikbaar ben op mijn oude nummer? De simkaart zou al geactiveerd moeten zijn. Dit heb ik volgens gekregen instructies al gedaan.

Goedemorgen @Terziet55! Welkom op ons Forum. Wat gek dat je wel sms’jes ontvangt die worden gestuurd naar jouw te behouden nummer, maar als je iemand belt zien ze het tijdelijke nummer. Daar gaat iets niet goed. Ik zie dat je je postcode en huisnummer al hebt ingevuld in je profiel, dat is top! Kun je ook nog je klantnummer en 06-nummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Je mag je 06-nummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’.

Hoor graag!


Hallo Lisa,

De gegevens zijn zojuist ingevoerd. Hopelijk kun je mij verder helpen.

 

 


Bedankt @Terziet55!

Alles lijkt wel goed te staan, maar er is deze week een storing geweest met het ‘porteren’ van nummers waarbij dat niet helemaal vlekkeloos verliep en ik ben bang dat jouw nummer ook last heeft gehad van die storing.

Abonnementen waarbij zowel het ‘tijdelijke’ als het juiste nummer actief lijken te staan zullen begin volgende week allemaal handmatig goed gezet worden door een achterliggende afdeling, over uiterlijk een paar dagen zal je dus het juiste nummer weer hebben.

Ik kan hier zelf helemaal niets aan bespoedigen, excuus voor de ontstane situatie :grimacing:


Beste @Maja_ en @Lisa helaas ben ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet bereikbaar op mijn oude vertrouwde nummer. Nogmaals, ik kan wel smsen en mobiel internet gebruiken maar ik kan niet gebeld worden op mijn oude nummer. Als ik “uitbel” staat er een vreemd nummer en als mensen mijn oude nummer bellen, ongeacht vanuit welk netwerk, krijgen ze bericht dat het nummer niet in gebruik is. Graag hoop ik op een spoedige oplossing gezien ik nu al dagen niet telefonisch bereikbaar ben.


Hoi @Terziet55, dit duurt nu wel erg lang hè, mijn excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved: Ik heb er intern melding van gemaakt en hoop hier gauw reactie op te krijgen. Zodra ik meer hoor, laat ik het aan jou weten!


Hallo @Jose_ misschien heeft je melding dan geholpen want mijn nummer doet het nu!! Merci!


@Terziet55 Wat ontzettend fijn! Geen dank en een prettige dag verder gewenst! :blush: