Skip to main content

Goedemorgen KPN,

 

Zojuist wil ik mijn simkaart activeren, echter krijg ik constant een foutmelding, terwijl het nummer door diverse mensen diverse keren is gecontroleerd. Kunnen jullie mij helpen?

Dit is de foutmelding:

 

Er is iets misgegaan met de invoer:

  • Het SIM-kaartnummer is onjuist.

Bedankt voor je vraag hier @Sandra1504! Wat vervelend dat je de simkaart niet geactiveerd krijgt. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Profiel is aangevuld Lisa. Fijn als je met me mee wilt kijken.


@Lisa Ik heb exact hetzelfde. Ik probeerde net de nieuwe simkaart van mijn zoon te activeren en krijg de melding “Het SIM-kaartnummer is onjuist.


Bedankt @Sandra1504! Kun je het simkaartnummer nog toevoegen aan je profiel? 
@Pim2020 Wil jij dit ook toevoegen aan je profiel
 


Bedankt @Sandra1504! Kun je het simkaartnummer nog toevoegen aan je profiel? 
@Pim2020 Wil jij dit ook toevoegen aan je profiel
 

Staat erbij


Bedankt @Sandra1504! Kun je het simkaartnummer nog toevoegen aan je profiel? 
@Pim2020 Wil jij dit ook toevoegen aan je profiel
 

Done!


hier precies zelfde probleem, kids sim binnen gekregen, ook foutmelding “Het SIM-kaartnummer is onjuist.”  ik heb via verschillende browsers geprobeerd, maakt allemaal niets uit 


@Sandra1504 @Pim2020, zouden jullie ook de laatste 3 cijfers van de IBAN dat bij het abonnement hoort kunnen toevoegen aan het profiel? Die hebben we nodig om de gegevens te controleren, ter bescherming van jullie privacy. Het is ook mogelijk om het activeren via de telefonische collega's te doen: 0800-0402. Zij kunnen de controle ook doen.

@Johan Arend, op jouw profiel zie ik ook nog niet alle gegevens staan. Zou je het aan kunnen vullen met wat Lisa en ik vroegen?


@Sandra1504 @Pim2020, zouden jullie ook de laatste 3 cijfers van de IBAN dat bij het abonnement hoort kunnen toevoegen aan het profiel? Die hebben we nodig om de gegevens te controleren, ter bescherming van jullie privacy. Het is ook mogelijk om het activeren via de telefonische collega's te doen: 0800-0402. Zij kunnen de controle ook doen.

@Johan Arend, op jouw profiel zie ik ook nog niet alle gegevens staan. Zou je het aan kunnen vullen met wat Lisa en ik vroegen?

Staat er ook bij. TIP: misschien handig om in eerste bericht te vermelden welke info jullie allemaal nodig hebben ;)


@Sandra1504 Goed punt, ik kan me voorstellen dat het voor jou makkelijker is als we dat er bij vermelden. Ik heb het intern ook doorgegeven! Het is mij helaas ook niet gelukt om je simkaart te activeren, ik krijg dezelfde melding. Daarom heb ik een nieuwe simkaart voor je aangevraagd en hoop dat het daarmee wel lukt. Je kunt de simkaart binnen 5 werkdagen in de brievenbus verwachten.


Top, dank jullie wel voor de reacties en het opsturen van een nieuwe simkaart.


@Sandra1504 @Pim2020, zouden jullie ook de laatste 3 cijfers van de IBAN dat bij het abonnement hoort kunnen toevoegen aan het profiel? Die hebben we nodig om de gegevens te controleren, ter bescherming van jullie privacy. Het is ook mogelijk om het activeren via de telefonische collega's te doen: 0800-0402. Zij kunnen de controle ook doen.

@Johan Arend, op jouw profiel zie ik ook nog niet alle gegevens staan. Zou je het aan kunnen vullen met wat Lisa en ik vroegen?

Doorgevoerd! En idd wat Sandra zegt ;)


@Sandra1504 @Pim2020, zouden jullie ook de laatste 3 cijfers van de IBAN dat bij het abonnement hoort kunnen toevoegen aan het profiel? Die hebben we nodig om de gegevens te controleren, ter bescherming van jullie privacy. Het is ook mogelijk om het activeren via de telefonische collega's te doen: 0800-0402. Zij kunnen de controle ook doen.

@Johan Arend, op jouw profiel zie ik ook nog niet alle gegevens staan. Zou je het aan kunnen vullen met wat Lisa en ik vroegen?

Doorgevoerd! En idd wat Sandra zegt ;)

Staat genoteerd, sorry! Ik heb de sim bij dezen geactiveerd 🙂. Het toestel zal nog even uit en weer aan moeten. 


@Johan Arend, jij hebt je profiel nog niet aangevuld met het 06-nummer/klantnummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN (veld ‘persoonlijke opmerking’). Is de simkaart bij jou inmiddels geactiveerd?


@Johan Arend, jij hebt je profiel nog niet aangevuld met het 06-nummer/klantnummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN (veld ‘persoonlijke opmerking’). Is de simkaart bij jou inmiddels geactiveerd?

Gisteren eerst gebeld met klantservice, daar kwamen ze er al achter dat nieuwe simkaartnummer  voor Kids sim niet in het systeem was te vinden, order er uitgehaald, men kon een nieuwe opsturen.

Aangezien m'n dochter gister jarig was ben ik naar  KPN XL winkel geweest, daar simkaart omgeruild 


Goed om te horen, Johan! Fijn dat het bij jou nu ook werkt :)