Skip to main content

Bij activatie van een nieuw ontvangen simkaart krijg ik de foutmelding dat ivm een storing de kaart niet geactiveerd is en ik contact moet opnemen met de servicedesk. Echter kom ik op geen enkele manier achter een telefoonummer / mail adres of chat optie.  Iemand een nummer?



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Mste01! Dat is niet handig natuurlijk! 
Allereerst kun je ons altijd bereiken op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service , dat is de snelste manier om dit soort dingen op te lossen! 
Als je wilt kijk ik anders graag even met je mee!
 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je 06-nummer, simkaartnummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


@Thomas Gedaan


@Thomas : inmiddels ook de helpdesk gesproken. Morgen terugbellen om te checken of de storing dan verholpen is en de activatie toch verwerkt is.


@Mste01 bedankt voor je gegevens! Ik kan dit nummer zo nergens terugvinden, gaat het om een prepaid nummer of eentje bij een abonnement?


@Thomas is symonly abonnement. Wordt getransporteerd.

 


Ik kan daar zo snel niets over terugvinden. Heb je ook iets van een ordernummer? Kun je mij die in een privébericht sturen?


@Thomas zojuist een mailtje van KPN gehad dat de simkaart geactiveerd is :-)

dus probleem lijkt opgelost.

dank voor je hulp!


Ik heb niets gedaan :)  maar fijn dat het werkt!