Skip to main content

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor 2 GB extra dagbundel nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

 

 

- bovenstaand is de sms die ik van kpn kreeg nadat ik een extra 2gb dagbundel voor mijn onbeperkte mobiele internet probeerde aan te vragen.

Situatie; ben net verhuisd en wil iets downloaden op mijn pc, daarnaast is een vaste internet aansluiting voor mij geen optie gezien mijn woonvorm. 

Ik heb in het verleden wel eens vaker gepost vanwege zelfde probleem maar toen was het midden in de nacht en antwoord was in de nacht resetten de systemen oid, maar deze keer is het gewoon om 22u in de avond

Ik schrok me rot want zou betekenen dat ik rest van de avond ook geen internet had hier dus ook niet op telefoon om te appen etc... Maar gelukkig na drie kwartier werd er wel weer een bundel verwerkt maar goed.... Vond het toch even lang genoeg om een melding van te maken naar de technici

 

 

 

 

 

Gister gebeurde het weer en vandaag ook; dit keer al meteen bij de eerste keer dat ik een extra bundel wou activeren kreeg meteen foutmelding en heb hele dag zonder normaal internet gezeten.   Ik heb de klantenservice gebeld, kreeg zelfs een bundel van 100gb waarvan ik wel de sms kreeg dat hij was geactiveerd maar helaas heeft het niet geholpen en zit die irritante snelheidsverlaging er nogsteeds op waardoor ik nu op zaterdagavond geen film meer kan kijken.

Als ik dit van tevoren had geweten had ik zelfs overwogen om meteen een ander abonnement te nemen waar het internet het wel op blijft doen.

Als dit niet snel opgelost wordt dan is dit jaar de laatste dat ik bij kpn gezeten heb. 

In ieder geval geen onbeperkte onzin beloftes meer voor mij. Ipv 70 euro per maand voor dit gezeur had ik ook gewoon een goedkope prepaid kunnen nemen en een zakelijke simkaart ofz zonder belemmeringen 

 


Trouwens; in de app activeren krijg ik ook foutmelding te zien.

En ik had nog een keer gebeld naar klantenservice en toen kreeg ik te horen dan moet ik maar tot morgen wachten of het dan weer werkt.... Ja, dan is het weekend al weer afgelopen weet je wel. Echt jammer dit hoor. Moet echt iets veranderen aan dit systeem want het is niet leuk meer zo dat dit kan gebeuren elke keer.

8 gb per dag is trouwens ook gewoon te weinig tegenwoordig is niet meer van deze tijd. Één video in 4k kijken is al een hele gigabyte...  

En die extra bundels zijn eigenlijk ook te klein.

Kom met een oplossing aub ik ben gewoon een betalende klant en ik weet zeker dat er velen zijn zoals ik die die 8gb er binnen een kwartier doorheen jassen...   ik heb eigenlijk gewoon vast internet nodig maar dan via de ether, tenzij jullie elke 3 maanden een monteur willen laten langskomen om een nieuwe verbinding aan te leggen? Dus daarom heb ik mobiel internet nodig wat wel echt onbeperkt is want als ik nog een keer meemaak wordt ik gek ik ga bij jou in huis zitten voor de WiFi ik zeg je (voordat je denkt ja gezellig; ik laat boeren en scheten)

 


Deze screenshot uploaden duurde super lang met vertraagde snelheid internet dus laten we deze screenshot extra respect geven 


En trouwens die medewerkster die ik aan de telefoon had die mij die 100gb bundel erbij zette die verdiend een salarisverhoging. Die moet je gewoon ceo maken van heel kpn waarschijnlijk binnen een week zijn alle problemen opgelost. Meen ik oprecht, die snapt tenminste wel hoe je met klanten omgaat 👍. Als die bundel ook nog eens gewerkt had dan was ik de rest van de maand tevreden geweest.. Was echt een goede zet.  Misschien dat ik vanwege haar toch besluit om bij kpn te blijven ondanks al dit gezeik elke keer met onbeperkt wat niet onbeperkt is.


Je kunt onbeperkt dagbundels opwaarderen. Kpn is je liever kwijt dan rijk met dit domme gezeik.


Je kunt onbeperkt dagbundels opwaarderen. Kpn is je liever kwijt dan rijk met dit domme gezeik.

Nee dat geloof ik niet, ik heb al langer dan twaalf jaar een relatie met kpn, ik weet dat ze van me houden en dat ze me niet kwijt willen 

Ik bel vaker met de klantenservice van kpn dan met mn eigen vrouw (niet dat ik getrouwd ben)

 

 


update:
sinds ik de dagbundels ben gaan activeren via de kpn app ipv via sms heb ik geen problemen meer gehad, moet ook zeggen via de app is wel handiger want je kunt meteen zien hoe ver je al door je extra bundels heen bent, en je kan dan ook meerdere bundels meteen al van tevoren aanvragen ipv ze steeds pas te activeren als je erdoorheen bent. 
dus stel ik moet iets van 10 gb downloaden, dan zet ik er gewoon 5 bundels van 2gb bij,   moet je alleen niet te snel doen want dan krijg je een foutmelding (wacht ongeveer 10 seconder per bundel activeren), maar opzich is dit wel al een hele verbetering ten opzichte van per sms de extra bundel aanvragen