Skip to main content

Hierbij ook een probleem met het activeren van de multisim na het overgaan naar een nieuwe iphone15 op de apple watch. hij geeft ook aan de multisim nog in gebruik is op een andere smartwatch. 

Deactiveren ,activeren maakt niet uit .. 

 

Na 12x de “helpdesk” gebeld te hebben heb ik mijn hoop hier op t forum gevestigd! Hopelijk kan ik hier verder geholpen worden

 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik moet bekennen dat ik maar 3x de helpdesk heb gebeld (1e keer lijn verbroken, 2x onbeschoft dat het aan mij lag en dat ik de apple watch weer met de oude telefoon moest verbinden, en de 3e keer dat er veel mensen met dit probleem bellen - ik was de 3e persoon die dag om 10u ‘s ochtends - en dat ze de multisim zouden deactiveren). Ik zie multisim niet meer in mijn KPN account maar ik kan het nog steeds niet heractiveren


@GertJanKleef en @prben Welkom op het forum. 

Wat balen dat het activeren van multisim voor jullie beide misgaat. En ook dat het met de klantenservice zo stroef verloopt! 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor jullie kan doen. 

Zouden jullie daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Ik had zaterdag weer gebeld: toen is de multisim succesvol van mijn account gehaald. Vervolgens leek het aanmelden te werken, maar ik bleef hangen bij status “Activate...”. Toen weer de helpdesk gebeld en die zeiden dat het activeren 5 dagen kon duren. Vanmiddag kreeg ik een sms-je dat het activeren gelukt is