Skip to main content
Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

  • December 14, 2019
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Van KPN krijg ik herhaaldelijk sms dat ik mijn nieuwe sim kaart moet activeren. Het gaat hier om een nieuwe prive sim en nummerbehoud van mijn zakelijke mobiele nummer.

als de juiste gegevens in gevoerd worden op de activatie site, gaat de site over op een wit scherm en gebeurd er verder niets,… en dan komt er weer een sms dat mijn nieuwe sim nog geactiveerd moet worden!

Beste antwoord door JohnPatrick

Het is ondertussen door KPN opgelost. Hij is door een van de online medewerkers alsnog geactveerd

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 15, 2019

Hoi John, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad gek. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook het simkaart nummer willen invullen van je nieuwe sim van KPN? Dit kun je doen onder het kopje 'Persoonlijke opmerkingen’.

Ik hoor graag van je. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 15, 2019

Het is ondertussen door KPN opgelost. Hij is door een van de online medewerkers alsnog geactveerd

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 15, 2019

Het is ondertussen door KPN opgelost. Hij is door een van de online medewerkers alsnog geactveerd

 

Fijn om te lezen. Je weet ons te vinden hier mocht het nodig zijn in de toekomst. :)