Skip to main content
Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

  • June 6, 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Vandaag 2 simkaarten ontvangen maar wij kunnen ze niet activeren. Wat nu?

Beste antwoord door Susan_

@Paul3312 ik heb twee 06-nummer gevonden op jouw adres waarvan de status nog is dat ze in behandeling zijn. Beide nummers worden op 11 juni overgezet naar KPN, vanaf dan kan je het KPN simkaartje pas gebruiken (zo rond de middag, 12.00). Dus het klopt dat je oude simkaarten nog werken, tot de 11e in ieder geval :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Paul, welkom op het forum. 

Ik doe mijn best om te helpen. :relaxed:

Wat lukt er niet precies? Waar loop je vast, op welke pagina (een link is handig)? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien? Gaat dit overigens om 2 nieuwe aansluitingen? Of vervangende simkaarten voor bestaande aansluitingen? Werken de 'oude’ simkaarten nog wel? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 6, 2020

Het gaat om 2 nieuwe aansluitingen, de code van de simkaart word niet herkent ook niet mijn telefoonnummer. De oude werken nog wel.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 7, 2020

@Paul3312 ik heb twee 06-nummer gevonden op jouw adres waarvan de status nog is dat ze in behandeling zijn. Beide nummers worden op 11 juni overgezet naar KPN, vanaf dan kan je het KPN simkaartje pas gebruiken (zo rond de middag, 12.00). Dus het klopt dat je oude simkaarten nog werken, tot de 11e in ieder geval :wink:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 15, 2020

@Paul3312 kan je de simkaarten inmiddels gebruiken? :smile:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 21, 2020

Ik heb helaas geen reactie meer gehad @Paul3312 . Maar ik ga er vanuit dat geen bericht goed bericht is!