Skip to main content

LS

Ik probeer een vervangende sim van mijn oude Telfort kaart te activeren, maar nar het invoeren van het 06 en simkaart nummer krijg ik de melding dat het wegens een technische reden mijn gegevens niet kunnen worden verwerkt.

 

Is er iets dat ik fout doe?

Bedankt

AP

Hoi @AP_, welkom hier. Een technisch probleem dus. Daar lijkt het mis te gaan, verwacht dus niet dat jij iets verkeerd doet. Maar balen is het wel.

Snelste is om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken. Uiteraard kan ik het ook, alleen via het Forum hebben we niet direct contact, dus kan het zijn dat je even langer moet wachten. Wil je via deze weg geholpen worden horen wij graag van je als je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer hebt voorzien. 


Hoi @AP_, welkom hier. Een technisch probleem dus. Daar lijkt het mis te gaan, verwacht dus niet dat jij iets verkeerd doet. Maar balen is het wel.

Snelste is om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken. Uiteraard kan ik het ook, alleen via het Forum hebben we niet direct contact, dus kan het zijn dat je even langer moet wachten. Wil je via deze weg geholpen worden horen wij graag van je als je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer hebt voorzien. 

Hey @Bart_Z, kunnen we het hier doen? Ik heb mijn 06 en sim nummer aan mijn forum profiel toegevoegd. Ik kon alleen niet zo snel zien waar die moest, dus heb het onder persoonlijke notites gezet.kan je die inzien?


Ik zie dat je al gebeld hebt, mijn collega heeft je naar de winkel verwezen. Dat ga ik ook doen. Ik heb namelijk ook geprobeerd jouw simkaart te activeren, maar ook mij lukt het niet, dus heb je een hele nieuwe simkaart nodig. 😞 Ik had je graag anders willen vertellen, maar het lukt mij niet. 


Ga ik dat proberen. In ieder geval bedankt.

 

 


Ik hoor graag van je als het gelukt is.