Skip to main content
Beantwoord

administratie

  • August 24, 2020
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoe kan ik het emailadres op de factuur van mijn mobiel wijzigen

Beste antwoord door Marjan1947

Dank voor je reactie, echter dit is geen antwoord op mijn vraag, dat ligt wat gecompliceerder. Intussen via wat omwegen de chat kunnen openen met een medewerker en deze heeft de wijziging doorgevoerd. Kost je al met al wel een uurtje aan de laptop hangen voordat een simpele wijziging doorgevoerd kan worden. Het KPN het advies gegeven om hierin klantvriendelijker te worden door dit duidelijker aan te geven. Hopenlijk leidt het ergens toe.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 24, 2020

Hallo @Marjan1947 ,

 

Voor het mobiele abonnement kan je dat in MijnKPN doen, in de versie op de website. In de MijnKPN app is het niet mogelijk om dit te wijzigen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 24, 2020

Dank voor je reactie, echter dit is geen antwoord op mijn vraag, dat ligt wat gecompliceerder. Intussen via wat omwegen de chat kunnen openen met een medewerker en deze heeft de wijziging doorgevoerd. Kost je al met al wel een uurtje aan de laptop hangen voordat een simpele wijziging doorgevoerd kan worden. Het KPN het advies gegeven om hierin klantvriendelijker te worden door dit duidelijker aan te geven. Hopenlijk leidt het ergens toe.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 24, 2020

@Marjan1947 

Fijn dat je het hebt kunnen regelen via de chat. :thumbsup_tone3:  


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 27, 2020

Goedemiddag @Marjan1947 en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Fijn om te lezen dat mijn collega van de chat je inmiddels verder heeft weten te helpen. Bedankt ook voor je feedback, het zou zeker niet nodig moeten zijn om zoveel tijd kwijt te zijn aan een relatief simpele wijziging. Omdat je vraag inmiddels is beantwoord, sluit ik dit topic. Mocht je ons ooit nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden!Â