Skip to main content

Ik heb mijn sim kaart veranderd van een sim only naar een abonnement. Er was toen een actie dat je toen geen administratie kosten hoefde te betalen. Nu heb ik mijn eerste factuur ontvangen en daar zie ik toch echt 25 euro administratie kosten bij staan.. Hoe zit dit nou? 

 

Alvast bedankt

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Killermot  een sim only is een abonnement of bedoel je van prepaid naar een abonnement?

Als je die actie zwart-op-wit hebt kun je dat aankaarten bij KPN.

 


Goed dat je contact opneemt, @Killermot. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je hier meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk graag even met je mee. Ik wil je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan ga ik dit voor je uitzoeken.


Goed dat je contact opneemt, @Killermot. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je hier meer duidelijkheid over wilt. Ik kijk graag even met je mee. Ik wil je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan ga ik dit voor je uitzoeken.

 

Alle informatie heb ik toegevoegd aan mijn profiel.


Bedankt!

De aansluitkosten zijn inderdaad onterecht in rekening gebracht. Ik heb daarom een creditering in het systeem gezet. Je ontvangt deze creditering als eenmalige korting op de volgende factuur. Mocht je nog andere vragen hebben, stel deze gerust. We helpen je graag verder.


Bedankt!

De aansluitkosten zijn inderdaad onterecht in rekening gebracht. Ik heb daarom een creditering in het systeem gezet. Je ontvangt deze creditering als eenmalige korting op de volgende factuur. Mocht je nog andere vragen hebben, stel deze gerust. We helpen je graag verder.

Bedankt voor het oplossen, mooi dat het op deze manier kan!!

Groeten Tom