Skip to main content

Hoi,

 

Twee dagen terug heb ik mijn abbonement verlengd en een nieuw toestel besteld dat deze week in de aanbieding is bij KPN. Zelf een fout gemaakt door eerder geen adreswijziging door te geven aan KPN en nu is mijn toestel op het oude adres aangeboden en natuurlijk retour naar KPN gestuurd. Gisteren toen ik de fout constateerde gelijk gebeld en het adres gewijzigd in MijnKPN. Daarnaast gebeld met een medewerker. Ze kan mijn adreswijziging zien maar helaas komt dit pas 2 of 3 weken later door in het systeem?? Mijn bestelling wordt daarom geannuleerd en ik moet opnieuw een bestelling plaatsen als ik hier over 2/3 weken bericht van krijg. 
Ten eerste erg jammer als ik 2/3 weken moet wachten en helemaal jammer dat ik nu niet gebruik kan maken van de aanbieding (dat was de reden dat ik bij KPN verlenging heb aangevraagd). De levering naar een nieuw adres aanpassen kan toch niet heel ingewikkeld zijn. Waarom moet heel de bestelling geannuleerd worden terwijl het probeem zo eenvoudig op te lossen is? Hoe kan ik het bezorgadres aanpassen? Desnoods haal ik hem op bij een afhaallocatie in de buurt van mijn oude adres of in een van de KPN winkels. Is er iemand die me hiermee kan helpen?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Derrek

Welkom op het KPN Forum. Niet fijn dat je bestelling naar je oude adres is gestuurd, doordat je je nieuwe adres nog niet had doorgegeven. Helaas is het niet mogelijk om een bezorgadres aan te passen, nadat je een bestelling geplaatst hebt. Ter voorkoming van fraude, leveren wij een toestel dat in combinatie met een verlenging wordt besteld, ook alleen op het adres waarop je aansluiting staat geregistreerd, en dus niet op een alternatief adres. Is een bestelling al retour, dan kan deze helaas niet alsnog via een PostNL Servicepunt of KPN Winkel geleverd worden. Daar kan ik je helaas niet mee helpen. 

Wel vind ik het gek dat gezegd zou zijn dat de verwerking van een adreswijziging enkele weken duurt. Dat is namelijk niet het geval, zoiets wordt vrijwel direct verwerkt. Wanneer een bestelling retour is, zal de verwerking daarvan (het annuleren en terugdraaien van de verwerking van de verlenging) wel wat tijd kunnen kosten, reken daarbij op 5 tot 10 werkdagen. De status daarvan kan je volgen via deze pagina

Mocht je naar aanleiding van wat je daar ziet of naar aanleiding van het voorgaande nog vragen hebben, stel die gerust. Is het een specifieke vraag over jouw abonnement of verlenging, kun je dan je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? 


Beste Heine,

Bedankt voor je reactie. Het was inderdaad een stuk sneller opgelost dan was verteld. De bestelling is een dag later geannuleerd en kon een dag later een nieuwe bestelling plaatsen op mijn nieuwe adres. Nu harstikke blij met mijn nieuwe telefoon.

Met vriendelijke groet,

 

 

Derrek


Dat is mooi om te lezen, Derrek! Nog bedankt voor het laten weten en veel plezier met je nieuwe toestel! :slight_smile:


Reageer