Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Samen met mijn moeder heb ik een gezamenlijk KPN familie-abonnement voor mobiel. Zij is de houder van het abonnement, dus ik kan niet inloggen om hier gegevens van te wijzigen. Zij zit in een verpleeghuis voor psychiatrische patiƫnten en kan dit zelf ook zeker niet.
Nu kreeg ik een bericht dat mijn simkaart moet worden vervangen voor het nieuwe netwerk van KPN, maar KPN kent mijn adres niet. Daardoor is de SIM-kaart weer teruggestuurd naar KPN nadat het verpleeghuis heeft geprobeerd het eerst naar mij te zenden maar dat is niet gelukt. Het oude huis waar wij eerst woonden is inmiddels verkocht. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de KPN mijn adres kent zonder dat ik hoef in te loggen namens mijn moeder (hier heb ik namelijk geen gegevens van). Telefonisch krijg ik alleen een bandje en ik zie op de site geen mogelijkheid om te chatten of een mail te sturen. Heeft u misschien een mailadres of postadres zodat ik mijn gegevens en die van mijn moeder kan doorgeven. Bij voorbaat hartelijk dank! Vriendelijke groeten

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik hoop dat KPN u kan helpen als u in het profiel alle gegevens in kan vullen die bij de abbbonementen horen. Het kan even duren voor een medewerker reageert ivm drukte op het forum.


Welkom op het forum @Isabelle1989! Dat is inderdaad een lastig probleem. In dit geval denk ik dat je het best toch kan bellen met 0800-0402. De opmerking van @Jeroen RuiterĀ snijdt absoluut hout maar bij het wijzigen van dit soort gegevens zullen we een SMS moeten sturen met daarin een code. Die code dient opgelezen te worden voordat we gegevens mogen wijzigen. Omdat dit enorm lastig te timen is via het forum denk ik dat bellen in dit geval beter is. Mocht het nou niet mogelijk zijn voor je te bellen of mocht je toch ergens tegenaan lopen hierdoor kan je dat natuurlijk altijd laten weten. In dat geval helpt een ingevuld profiel me je beter te laten helpen.Ā