Skip to main content

Ik probeer mijn adres te wijzigen, maar dit is onmogelijk omdat er steeds wordt aangegeven dat de verificatiecode onjuist is. Ik heb ondertussen al 5 verschillende smsjes ontvangen met nieuwe codes en geen een werkt.

Dag @SergioB Welkom hier op het KPN Forum. Ik ga er ondertussen graag vanuit dat het wel gelukt is? Als het echt niet wil, neem dan even contact met de klantenservice op (0800-0402). Daar kunnen ze je ook snel verder helpen.


Blij dat ik niet de enige ben, heb het ondertussen verspreid over een week 7 keer geprobeerd, we zitten ondertussen met 2 te kijken dat we de code PRECIES overtikken, maar nee hoor, Verificatie code onjuist.

Onvoorstelbaar dat dit nog niet is opgelost, zal het browser gerelateerd kunnen zijn? Ik gebruik FireFox, moet ik het nog in Chrome proberen of dat spul van Windows zelf, of maar gewoon opgeven.


Vreemd, @mark657 Je kan het inderdaad via Chrome proberen. Je kunt vanzelfsprekend ook bellen met de klantenservice.


Helaas, in Chrome ook niet, zal tijd maken om te bellen

 


@Bart_  WAARDELOOS dat klantennummer, ik krijg via een compleet geautomatiseerd systeem nu een link via SMS, kreeg niemand aan de lijn, wil KPN van zijn klanten af of zo? Begin mij nu echt serieus te irriteren, 0800-0402 rijmt op WEG ERMEE, echt hé!

Ik ga even wat anders doen nu, dit is echt te erg aan het worden


Nou, na 9 keer eindelijk gelukt, verschil met de vorige keren is dat ik ditmaal de letters van de postcode in hoofdletters deed.
Zal toch niet?

 

Affijn, probeer het dus in hoofdletters zonder spatie tussen de cijfers, en vergeet gerust het klantennummer, je hebt er niks aan, nog tijdens het ‘gesprek’ krijg je een sms met een link erin die je naar je instellingen pagina leidt en daarna kan je het verder uitzoeken en kom je wederom in het cirkeltje van niet werkende verificatiecodes.


Nou, na 9 keer eindelijk gelukt, verschil met de vorige keren is dat ik ditmaal de letters van de postcode in hoofdletters deed.
Zal toch niet?

 

Affijn, probeer het dus in hoofdletters zonder spatie tussen de cijfers, en vergeet gerust het klantennummer, je hebt er niks aan, nog tijdens het ‘gesprek’ krijg je een sms met een link erin die je naar je instellingen pagina leidt en daarna kan je het verder uitzoeken en kom je wederom in het cirkeltje van niet werkende verificatiecodes.

knap waardeloos idd, had precies hetzelfde issue. Nadat ik hoofdletters gebruikte werkte het wel.. go fix it kpn!