Skip to main content

Hoe kan ik mijn adres wijzigen in een adres in Caribisch Nederland, zonder postcode?

Dag @Ruud Binnekamp! Dat kan niet. Ik neem aan dat je dit vraagt i.v.m. een verhuizing. Tijdelijk of permanent?


Dag @Lisa, Het is tijdelijk, maar ons huis in NL hebben we verkocht. We wonen nu op Bonaire. Dus het adres in jullie administratie klopt niet meer. We willen wèl onze KPN-nummers behouden, want over een jaar of zo komen we weer terug.


@Ruud Binnekamp Ik ga ervan uit dat jullie via de auto. incasso betalen en de facturen opvragen via MijnKPN. In dat geval is het alleen van belang dat het nummer op een adres staat in Nederland. Dit mag het oude adres zijn. De nieuwe bewoners hebben hier geen last van, ook niet als ze KPN Compleet hebben. Je kunt er ook voor kiezen om het nummer onder te brengen op het adres van een vriend, familielid of kennis. Ons maakt dat niet zoveel uit. Ik begrijp overigens dat je niet wilt blijven betalen voor een abonnement dat je niet kunt gebruiken. Althans, je kan het abonnement blijven gebruiken, maar dat is best wel prijzig iZie: kpn.com/buitenland] In dat geval kan het abonnement aan het eind van het contract omgezet worden naar een prepaid nummer. Je kunt het nummer dan blijven gebruiken om gebeld te worden en te (Whats)appen, maar zit niet vast aan maandelijkse kosten. Wel dien je iedere 6 maand een sms te sturen of even te bellen om het nummer te behouden. Om je hieraan te herinneren sturen we na 5 én 6 maand een sms. 

Als je dit laatste wenst dien je contact op te nemen met onze afdeling opzeggingen. Dit kan telefonische (Buitenland +31612001200) of door met ons te chatten. De chat bereik je via onze servicepagina.

 

 


Beste @Lisa, Als jullie er geen last van hebben, laten we het zo. We gebruiken de NL nummers af en toe. Zo zijn we binnenkort weer een paar weken in NL. Dus we willen geen pre-paid en ook niet opzeggen. Dank voor de informatie.

Â