Skip to main content
Beantwoord

adresgegevens komen niet overeen

• December 9, 2020
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

ik heb al een aantal malen een e.mail gelregen van kpn betreffende het niet in orde zijn van mijn factuuradres van mijn mobiel en mijn tv deze schijnen verschillend te zijn. nu heb ik een aantal maanden dit zelfde gehad, toen heb ik alles veranderd, en nu klopt het weer niet

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @bertjek, welkom op het forum.

Het makkelijkste is om hier over contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch via 0800-0402 of via de chat. Zei kunnen dit direct voor jou controleren en eventueel aanpassen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2020

Hoi @bertjek, welkom op het forum.

Het makkelijkste is om hier over contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch via 0800-0402 of via de chat. Zei kunnen dit direct voor jou controleren en eventueel aanpassen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2020

fijn dat ik contact op kan nemen met de klantenservice, maar hier is het te druk.

Als ik mijn facturen nakijk, staat tot halverwege dit jaar, zowel mobiel, als tv/internet op het zelfde factuuradres.

Ik wordt een beetje schijtziek van sms'jes dat mijn adres niet klopt, en met de dreiging dat mijn kortingen vervallen.nu ben ik al jaren klant van KPN, zelfs toen die nog PTT heette.

Â