Skip to main content

Hallo KPN,

 

probeer al meerdere dagen een wijziging door te voeren in mij woonadres voor KPN mobiel.

echter na de verificatiecode geeft de app een error terug. “Wegens technische storing momenteel niet mogelijk, probeer het later opnieuw”

 

kunt u mij vertellen hoe ik nu mijn adreswijziging door kan voeren?

of wanneer de storing verholpen is dat het wel gewoon via de app kan?

hartelijk dank

mvgr

p

Hallo @Kpn klant1 gewoon via de website kpn.com met als zoekwoorden verhuizing doorgeven.


Hallo, dan krijg je gewoon de zelfde foutmelding!


Hallo @Kpn klant1 , zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

Succes


Een hele goedemorgen @Kpn klant1, bedankt voor je melding/ vraag!

Je kunt inderdaad problemen ervaren bij het wijzigen van gegevens via MijnKPN. Dit issue is bekend en er wordt aan gewerkt om dit zsm op te lossen. Excuses voor het ongemak!

kunt u mij vertellen hoe ik nu mijn adreswijziging door kan voeren?

In verband met de verificatiecode per SMS, kan dit via onze telefonische klantenservice: 0800 0402.
Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.
Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

 

of wanneer de storing verholpen is dat het wel gewoon via de app kan?

Ik kan geen verwachte oplostijd geven, maar wel afspreken dat ik seintje hier in dit topic geef, zodra dit issue opgelost is.


 

of wanneer de storing verholpen is dat het wel gewoon via de app kan?

Ik kan geen verwachte oplostijd geven, maar wel afspreken dat ik seintje hier in dit topic geef, zodra dit issue opgelost is.


We hebben vandaag (06-09-2022) het bericht gekregen dat deze storing opgelost is. Het wijzigen van gegevens is weer mogelijk via de MijnKPN app.

Excuses voor het ongemak!​​​​​​​