Skip to main content

Beste KPN, Goedemiddag.

Wij hebben een probleem. Onze mobieletelefoon is al een paar maanden terug in 1x afbetaald, d.m.v. de Ideal-link die wij ontvingen per mail.

We hebben er wel een bevestiging per mail van ontvangen. En het bewijs dat hij betaald is op ons bankafschrift.

Onze andere mobiele telefoon hebben we de dag daarvoor op dezelfde wijze in 1x afbetaald. 

Nu is alles v. 1 telefoon exact gegaan zoals beloofd. En staat dit krediet als afgemeld bij BKR.

De andere telefoon die de dag erna

(2 maanden terug inmiddels) is afgelost, staat nog steeds op vol krediet bij BKR en is in de maandelijkse rekeningen verwerkt. Ik heb nu al 2 maanden teveel betaald v. deze volledig afgeloste telefoon. 

Gebeld met KPN, die konden niets betekenen, omdat er een tussenpersoon tussen zit. Die mij hierover zou bellen. Helaas niet teruggebeld door deze meneer. Welk bedrijf KPN als tussenpersoon heeft wil men mij niet vertellen. Vervolgens weee gebeld. Dit x werd ik naar BKR doorverwezen, de fout zou bij hun liggen. BKR heeft mij weer terugverwezen naar KPN. Want de verwerkingstijd bij KPN was vlg. deze mevr. erg lang.

Ik heb zojuist alles  nagecheckt op BKR en KPN. En nog eens de rekening waarmee ik de telefoon betaald heb.

Er is helaas nog steeds niets veranderd.

Wie helpt ons?

 

Ai @S-je, wat een enorm frustrerende situatie zo :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de mobiele nummers waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!