Skip to main content
Beantwoord

Afgesloten in verband met hoge verbruikskosten?

  • June 16, 2020
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Gisteren had ik een sms gehad dat mijn extra verbruikkosten behoorlijk hoog waren. Dat zijn ze ook. Fijn dat ik daar een sms van kreeg maar nu heb ik geen internet meer en kan niet meer bellen. Heb geen idee wat te doen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op het forum @Enavyad, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Het lijkt er op, dat je bent afgesloten wegens ‘hoogverbruik'. Deze conclusie trek ik op basis van niet heel erg veel informatie dus ik kan het fout hebben, zou je eens kunnen controleren of je nog wél kunt bellen met 050 582 49 61 (hiermee kom je rechtstreeks terecht bij de afdeling hoogverbruik) of anders met 0800 - 0402? Ons algemene klantenservicenummer is altijd bereikbaar als je bent geblokkeerd in verband met een hoge rekening, dus je zou ook via die weg kunnen bellen en doorverbonden worden naar de juiste afdeling!

Laat je weten of het gelukt is om met ze te bellen en wat de uitkomst was van dat gesprek?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 16, 2020

Welkom op het forum @Enavyad, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Het lijkt er op, dat je bent afgesloten wegens ‘hoogverbruik'. Deze conclusie trek ik op basis van niet heel erg veel informatie dus ik kan het fout hebben, zou je eens kunnen controleren of je nog wél kunt bellen met 050 582 49 61 (hiermee kom je rechtstreeks terecht bij de afdeling hoogverbruik) of anders met 0800 - 0402? Ons algemene klantenservicenummer is altijd bereikbaar als je bent geblokkeerd in verband met een hoge rekening, dus je zou ook via die weg kunnen bellen en doorverbonden worden naar de juiste afdeling!

Laat je weten of het gelukt is om met ze te bellen en wat de uitkomst was van dat gesprek?