Skip to main content

mobiel afgesloten ondanks betaling via ideal. de achterstand die ontstaan was is op 20 juli betaald om blokkering te voorkomen, wat gebeurt er een dag later?  als nog geblokeerd. ik heb geduld dus wachten..

in overzicht facturen staat alles betaald maar nog steeds geblokeerd ?  we zijn 5 dagen verder hoe krijg ik contackt want mijn geduld is op.

@Marcomarco Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Oehh.. Dat klinkt niet goed. 
Voordat een telefoon afgesloten wordt heb je best een poosje de tijd gehad om te betalen. Heb je handmatig het geld overgemaakt naar ons of heb je de link gebruikt in de laatste sms die we je sturen, de dag voordat het abonnement afgesloten wordt?
Als je het handmatig hebt overgemaakt, dan duurt het minimaal 3 werkdagen voordat dit verwerkt is in het systeem, mits alle gegevens juist zijn doorgegeven bij de overboeking. De betaling komt in dat geval te laat bij ons binnen met een afsluiting tot gevolg. 

 

Omdat je inmiddels betaald hebt en dit ook zichtbaar is in de app, wil ik graag even met je meekijken waarom je nog niet her aangesloten bent. Je hebt lang genoeg moeten wachten namelijk! 
Om mee te kijken heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 


Goedenavond Lisa 

 

ik heb het profiel ingevuld zodat je even naar de gegevens kan kijken. dan lees ik het later weer

 

betalingen zijn gedaan via de SMS link in laatste betaal optie, met de waarschuwing voor blokkering,  automnatische incasso geef ik toe is een puinhoop en drama. daar word aan gewerkt.


hallo ?   ik geef een seintje.. ik heb profiel ingevuld. mochten er er nog onduidelijkheden zijn hoor ik ze graag. 


grootste verwarring is dat de betalingen de 20ste zijn gedaan via ideal. of gelijk verwerking. maar 22ste afgesloten.  en uiteraad de app geeft netjes aan alles betaald. en volgende maand zal die 33 euro aansluitkosten er bij op staan?  das natuurlijk niet correct tevens dat ik hier geen reactie meer krijg is jammer.  gr marco 


Hi @Marcomarco, geen Lisa maar Susan in dit geval. Het is niet zo dat dit een chat is, dus in het weekend zijn wij ook minder bezet. Bedankt voor de gegevens, ik heb meteen even gekeken. Volgens ons betalingssysteem is er nog geen nieuwe betaling binnen, alleen de automatische incasso van juli is wel geïncasseerd. Welk bedrag heb je via die link/sms betaald? En voor welk 06-nummer? Want ik zie 2 06-nummers die beide nog geblokkeerd zijn.


goeden middag, het gaat om 06**455. waarvan 20ste deze maand is overgemaakt via sms en incasso 25 ste.  de app geeft ook al dagen aan, alles betaald.


@Marcomarco Ik heb even in een ander systeem gekeken en zie inderdaad dat één van de twee nummers aan alle betalingsverplichtingen heeft voldaan. Daarnaast zie ik de volgende melding in het systeem staan: 
Betaling is ontvangen en heraansluiting is aangevraagd. In het weekend komen deze heraansluitingen niet door, omdat dit handmatig moet worden gedaan door een collega. De financiële afdeling is er in het weekend niet. Wat je het beste kunt doen is maandagochtend contact met ons opnemen (0800-0402). Mijn collega's verbinden je door met de juiste persoon. Die maakt het voor je in orde. 
Zij kunnen je tevens vertellen waarom dit enige tijd heeft geduurd. 


opgelost door te bellen, bedankt voor de informatie


Fijn om te horen, Marco! Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen, dan zien we je graag terug op het Forum. Ciao:blush:


Reageer